X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 285

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1
    borisvdd
    Guest

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Maar waarom zou je er meer dan één keer per jaar naartoe gaan? Het is een goed park, maar er staan geen attracties waar je opnieuw en opnieuw in wil toch?

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Maar waarom zou je er meer dan één keer per jaar naartoe gaan? Het is een goed park, maar er staan geen attracties waar je opnieuw en opnieuw in wil toch?
    Het is er gezellig, het is dichtbij, het eten is niet slecht en sommige mensen houden van de vrolijke sfeer van een goed pretpark.

    Dat naast het feit dat er wel een heleboel attracties zijn in Walibi waar ik graag opnieuw en opnieuw in wil.

  3. #3

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Maar waarom zou je er meer dan één keer per jaar naartoe gaan? Het is een goed park, maar er staan geen attracties waar je opnieuw en opnieuw in wil toch?
    En waarom niet? In mijn ogen staan in Walibi Belgium zo'n beetje de meeste attracties met de hoogste herhalingswaarde van de Benelux hoor. Psyké Underground, Weerwolf, Pulsar, Radja River,...zijn attracties die ik toch telkens meer dan één keer per dag meepik.

    En vergeet de sfeer niet, want in mijn ogen hangt in Walibi Belgium toch nog steeds de meest ongedwongen sfeer van al onze Belgische parken.

    Ik denk serieus na over een abbo dit jaar hoor, met eventueel een optie voor Aqualibi!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •