Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuske83 Bekijk Berichten
jawel, we doen dit al jaren zo en nooit problemen mee gehad( ik weet niet hoe het is in de zomer maar ze moeten daar iemand zetten en dat kost geld) En omdat Aqualibi langer openblijft...

En dit is geen 1 April...
Hoezo, ze moeten daar iemand zetten? Waarom is die slagboom er dan? Bij de grote uittocht uit het park zetten ze er idd altijd iemand om het vlotter te laten gaan, maar als die medewerker weggaat kunnen ze toch gewoon de slagboom sluiten of waar maak ik nu een fout in mijn redenering?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
Op 000 staat Walibi B. niet meer in de lijst parken met online wachttijden. https://www.looopings.nl/wachten/ Ik ga er vanuit dat dit uit schaamte is. "Een valse noot" lijkt me een serieus understatement. Misschien kunnen ze hun uitbreiding proberen te spekken met de verkoop van T-shirts en andere gadgets met als opschrift "Willen en (door het) weer niet kunnen".
Het is gewoon hun app die niet meer werkt als ik het goed begrepen heb. Die pagina leest gewoon de app uit. Sinds Pulsar is die app (volgens ooo) niet meer geüpdatet en werkten de wachttijden niet meer. De pagina heeft nog een hele tijd in het overzicht gestaan terwijl hij niet meer werkte, daarna hebben ze de link grijs gemaakt zodat hij niet meer aanklikbaar was (wellicht in de hoop dat het nog goed zou komen) maar nu is hij idd al een eindje weg. (De pagina zelf bestaat wel nog: https://www.looopings.nl/wachten/walibibelgium)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
- (Geubels-toontje erbij denken) ik verzin dit niet -
Prachtig

@ojoh: Tiki Waka, helemaal geen probleem mee. GRA: kan gebeuren. COT: not. Een attractie sluiten omdat de gevel van het gebouw nog in de steigers staat? Zou hij niet gewoon ook kapot zijn? Vorige Halloween werkte die attractie voor geen meter meer, pistolen schoten maar 5% van de keren dat je de trekker induwde (in het bakje waarin ik zat dan toch). En als de gevel die nog niet af is echt de reden is, dan is het toch ook gewoon triestig dat ze niet een beetje moeite doen.

Pulsar: vorig jaar zijn er continu problemen geweest met de boten. Bellewaerde is in de winterstop bezig geweest met DD te verbeteren. Deze winter heb ik geen woord gelezen over zoeken naar een oplossing / de oorzaak van Pulsars problemen. Als je dan de verhalen van vorige seizoensopeningen in het achterhoof neemt waarbij de helft van de attracties niet werkte, komt dit op mij een beetje over alsof ze zaterdagmorgen aangekomen zijn na vier-vijf maanden niet meer naar de attractie om te kijken en gezien hebben: "oei, hij is kapot".

En dan Belgiumcoasterfreak's verhaal over het abonnement waar ze je dagticket niet van in vermindering willen brengen, hoe triest is dat?

De financiering voor hun masterplan is duidelijk nog niet rond ben ik geneigd uit dit alles af te leiden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ojoh Bekijk Berichten
Wat betreft de parking, geen idee hoeveel het nu bedraagt de prijs. Ik vind echter een variabele prijs tussen in de shops op voorhand kopen en aan de slagboom last minute wel een goed idee. Die dat aan de slagboom kopen zijn gewoon een extra oponthoud voor een vlotte doorstroom. Dus mogen die wel wat meer betalen vind ik!
Ook al is het per ongeluk dat ze het nu deden, hiermee ben ik nu eens meer dan akkoord. Dat zal die mensen leren die te lui zijn om een ticket te kopen / gratis proberen buiten te geraken in al die drukte.