X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 285

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ten faveure:
    1. Voor een gezin van 4 is een Walibi abonnement zonder extra's erg goedkoop (126 € excl. parking). Één dagje pretpark van gelijkaardig niveau kost al gauw evenveel of meer! En ook hier gelden volgens mij dezelfde halfslachtige buitenlandse voordelen als bij een all-the-way-abo. Iemand op FB klaagde dat haar gezin van 15 (!) nu € 870 moet betalen ipv € 320. Of dit als grap bedoeld is, weet ik niet ...
    2. Ook gezinsabo's kan je flexibel samenstellen: b.v. Aqualibi voor 3/4 van het gezin.
    3 Als je louter binnenlands vergelijkt met de Plopsa Gold, valt het (voor wie nocturnes/feestdagen skipt) financieel nog mee. En voor wie een groot kind heeft / is, geldt meestal: Walibi > PDP, Aqualibi > Plopsaqua en Bellewaerde ≥ Coo + Hasselt samen. Ja, de Plopsa's zijn ruimer open tussen Halloween en Pasen.

    Ten ongunste:
    1. Algemene onduidelijkheid: niet iedereen (op FB) beschikt over dezelfde economisch-analytische vermogens als de meeste forumleden hier.
    2. Onduidelijkheid over de data: de kalender op de webstek toont de feestdagen niet. Wat met b.v 11 juli of de Waalse feestdag (iemand een idee wanneer dat is)? En de dag van de dynastie? Met een nocturne op 31 okt. en daags nadien Allerheiligen, creëer je wel grote gaten in de relatief korte Herfstvakantie. Ik tel ook aardig wat afgehuurd data, die wel correct worden vermeld. En geldt die no pasarán! ook voor Aqualibi, b.v op 1 januari (uit ervaring: geen drukke dag)?
    3. Haast waardeloze voordelen buitenland, zeker voor de CDA-parken. Waarom is Futuroscope daar trouwens nooit bij, ook niet destijds bij wijlen het mega-voordelige Fort-Fun-abo? 50% op PHL is mooi, maar dat krijg je bij ontzettend veel abo's in Be, Nl en Dui. Voor mij dus geen doorslag gevende reden om een Wal.-abo te nemen.
    5. Voorwaarden gezinsabonnement? Leeftijd, adres, controle?
    6. Het betreft blijkbaar promtieprijzen nu, alles wordt duurder na 30 april.
    7. Ik zou zwart op wit "één jaar geldig vanaf het eerste bezoek" willen lezen. "Gedurende een jaar" klinkt me te vaag, al is dat inhoudelijk hetzelfde.
    8. Via Google vind je nog steeds officiële parkpagina's met gedateerde voorwaarden / voordelen: https://www.walibi.com/belgium/be-nl...nten/voordelen Ik heb BJL al voor minder amateurisme op de vingers getikt.
    9. Ik kon op vrijdag 2 maart (bij wijze van test) nog geen abo aankopen (ik gaf m'n email niet op, of dat de oorzaak is?). "Binnenkort te koop" op < 4 weken van de seizoenstart. Laat begonnen is half verloren.
    10. Nu kan ik zelfs helemaal niks kopen: https://www.walibi.com/belgium/be-nl...tickets-online:
    "Warning: Unterminated comment starting line 1207 in /var/www/walibid7/modules/php/php.module(80) : eval()'d code on line 1207 Momenteel geen tickets beschikbaar"
    Ik zit blijkbaar wederom op de verkeerde webstek, zie EDIT.

    Tot vorige week was het met een vergrootglas zoeken naar een negatieve post over Walibi op gerelateerde fora. En ook al is het niet mijn thuispark, wat was ik blij - zelfs bijna trots, maar dat vals gevoel schakel ik uit als ik er zelf geen verdienste aan heb - over het uitbreidings-meerjarenplan. En dan nu dit abo-fiasco, waarmee ze misschien niet de massa treffen, maar wel hun Hardcore-Fans. Conclusie: Ondoordacht handelen is zelden de juiste strategie.

    EDIT: juiste, actuele link https://www.walibi.com/belgium/be-en/new-pass-2018
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 04-03-18 om 10:02. Reden: EDIT

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •