Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
Wat? Geen gratis Walibi Holland meer?

En dat de nocturnes niet meer inbegrepen zijn is ook wel jammer
Het afschaffen van de gratis toegang tot Walibi Holland vind ik een heel groot nadeel aan deze formule. Ik ging met mijn Golden Pass zelfs vaker naar Walibi Holland dan naar Walibi Belgium Waarom bieden ze Walibi Holland niet als extra optie aan, zoals ze dat al doen met Bellewaerde en Aqualibi? Dat zou toch een goede compromis zijn volgens mij. Voor Aqualibi en Bellewaerde zou ik nooit kiezen als optie.

Ik heb via de facebook pagina van Walibi Belgium een bericht gestuurd naar hen om mijn teleurstelling te laten blijken. Geen idee of dat iets uithaalt. Maar misschien krijgen ze nog wel van andere mensen een soortgelijke reactie en gaan ze toch eens nadenken.

Dat feestdagen ook niet meer inbegrepen zijn vind ik ook wel een minpunt aan de nieuwe formule. Als je dan al eens besluit om met een groep mensen mee te gaan die geen abonnement hebben, dan kiezen die dikwijls om op een feestdag te gaan. Met de nieuwe formule kan ik kiezen tussen de volledige ticketprijs te moeten betalen op zo'n dag, of de optie voor feestdagen bij te kopen bij mijn nieuw abonnement en dan het risico te lopen dat achteraf blijkt dat het helemaal niet nodig was want dat de groep niet gaat dit jaar of dat ze een dag hebben gekozen die geen feestdag is