Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eftelplopsa Bekijk Berichten
De treinen worden heel traag gevuld en nemen echt wel tijd. Een beetje te veel tijd.
Kleine nuance, gebaseerd op 8 ritten op drie verschillende bezoekdagen. De treinen worden in een voor mij aanvaardbare tijd gevuld. Maar de bevolkte treinen blijven voor vertrek en na de rit telkens ongewoon lang stilstaan.

Ik denk dat de vertrekkende trein pas mag uitrijden als het spoor-stuk van de draaischijf op het einde van de rit, aansluit op de track richting eind-spike. En daardoor kan de aankomende trein niet meteen het station inrijden, enz.

Ik had gehoopt dat het 'schijnbaar' trage dispatchen aan onwennigheid of extra controles te wijten is, maar vrees er voor. Indien ze nu een langer station hadden, waarbij iets eerder kan worden uitgestapt, had dit euvel ten dele gecompenseerd kunnen worden.

BTW: Al enig nieuws/ervaringen met de door mij mislopen fast-tickets? Fury zou wel baat hebben bij een single-rij, want te vaak zag ik nog lege plaatsen. En pas in het station naar singles vragen, vind ik wat te laat.