X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 25 van de 35 EersteEerste ... 152324252627 ... LaatsteLaatste
Resultaten 481 tot 500 van de 698
  1. #481

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Voor typhoon is er toch ook zelden een lange rij? Ik zie niet echt het probleem.

  2. #482

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ik zou durven vergelijken met Naga Bay, die capaciteit ligt niet veel hoger en ook daar meestal maar een kwartiertje aanschuiven.

  3. #483

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Aangezien dat het 'vooruit-achteruit systeem' nog nooit is toegepast verwacht ik toch heel wat kinderziektes tijdens de openingsweken. Daarbovenop komt nog eens de lage capaciteit, dus ik denk dat we in het begin wel wat geduld gaan moeten hebben voor een ritje Fury.

    Eens dat de drukte, waar Bobbejaanland niet bepaald last van heeft, is afgenomen denk ik dat Fury het volk op zich wel aankan. Ik hoop ook dat ze slim genoeg geweest zijn om een single rider toe te voegen, dat komt de capaciteit alleen maar ten goede, maar daar heb ik eigenlijk wel vertrouwen in.
    Wenn das Glück an eure Tür klopft, versäumt nicht zu öffnen

  4. #484

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Hey allen, ik heb ondertussen de no limits recreatie afgemaakt, wat denken jullie ervan? Hier zijn de video's



    en hier de backwards POV


  5. #485

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jurrut Bekijk Berichten
    Hey allen, ik heb ondertussen de no limits recreatie afgemaakt, wat denken jullie ervan? Hier zijn de video's



    en hier de backwards POV

    Zeeeer knap werk, petje af!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  6. #486

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    chique gedaan !
    Ik heb hem ook een achterwaarts bekeken, en deze lijkt me toch net iets te heftig..

  7. #487

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ziet er zeer goed uit! Ik krijg echt al zin in 22 juni.
    Wenn das Glück an eure Tür klopft, versäumt nicht zu öffnen

  8. #488

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Heel knap digitaal werk, hierboven.

    Wat het werk op het terrein betreft, kan ik nog wat fotootjes posten van vandaag, zondag 19/05.


    Het kruisvormig steun-stuk centraal in beeld zagen we 'live' bevestigd worden


    De decoratieve draak is uitgepakt


    Dit gevleugeld beest staat volgens mij nog niet op z'n definitieve plaats.


    Dit moet de waterspeeltuin-in-wording zijn, vermoed ik.


    En dit de hoofd-toegang tot de nieuwe zone?
    Voor wie zich even niet kan ori?nteren: tussen Orka's en kettingmolen.
    Ik heb de plannen niet zo nauwkeurig bestudeerd.
    Als dit daadwerkelijk de toegangspoort wordt, betekent dit een mogelijke opwaardering van dat functieloos Gargamel-kasteeltje en de kalme bootjes-vaart.
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 19-05-19 om 19:05.

  9. #489

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Aan de bootvaart veranderd momenteel niets. Ik vermoed dat deze attractie binnen enkele jaren gesloopt wordt, ze ligt er al jaren slecht bij en veel bezoekers laten de bootvaart links liggen. Daarnaast hadden ze deze toch bij in het thema getrokken moest deze nog jaren mee moeten gaan, gewoon met wat nieuwe planten, een beeld en een likje verf.

    De foto waarbij je spreekt over de waterspeelplaats is het centrale plein met in het midden de rots waarop de Guardian of Elements, de beschermer van Land of Legends komt te staan.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 19-05-19 om 19:02.

  10. #490

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ziet er echt knap uit! Ze maken er duidelijk hun werk van. Ik kan ook al niet wachten tot eind juni.

    Knappe creatie ook, die filmpjes!

  11. #491

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Zouden alle baanstukken ge?nstalleerd zijn? Want ik kwam net dit tegen op Instagram:
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen  

  12. #492

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Bobbejaanland Central geeft ons nog eens een update om van te smullen. Fury is inmiddels 'zo goed als' compleet.




    Sledgehammer wordt verder geschilderd:




    Op het plein, dat het centrale punt van het themagebied wordt, zijn de toegangspoorten naar de attracties ondertussen verschenen:





    De nieuwe toegangspoort die de ingang van het gebied zal vormen:



    En deze verscheen hier ook nog niet, de Guardian of Elements is ondertussen aangekomen in Bobbejaanland. Dit is volgens mij het enige stukje dat ik er behoorlijk matig vind uitzien:


    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  13. #493

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Oooo wat is die pop lelijk? Konden ze niet gaan voor een figuur die er wat mythischer uit zag ipv een uit de kluiten gewassen Action-Man met uitgelopen eyeliner? Net nu de rest er eigenlijk best goed uit ziet?
    Laatst gewijzigd door etwien; 24-05-19 om 09:45.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  14. #494

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Het gaat ineens wel heel erg snel vooruit! Laat de testritten maar snel komen, want over een maand is het al zo ver

    Zijn er nog beelden van het vernieuwde station van Typhoon? Of van de waterspeelplaats?

  15. #495

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Dit is de laatste update van het station van Typhoon :
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen  

  16. #496

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ik vind niet dat de Guardian of Elements er mooi uitziet om eerlijk te zijn, zoals de meeste hier waarschijnlijk. Ik denk dat het veel leuker was geweest als ze hem er als een echt standbeeld hadden laten uitzien. Dit beeld doet mij eerder aan de kermis denken. Voor de rest kan ik alleen maar positief zijn over deze uitbreiding!
    Wenn das Glück an eure Tür klopft, versäumt nicht zu öffnen

  17. #497

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Dit is de laatste update van het station van Typhoon :
    Thx voor de update! Dit ziet er eigenlijk wel nog goed uit, alleen mis ik de link met het blauwe van Typhoon en de 'sfeer van wind' Ik had hier iets zoals wijlen Vertigo verwacht, dat was eigenlijk wel redelijk uitgewerkt (als het werkte)

  18. #498

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Thx voor de update! Dit ziet er eigenlijk wel nog goed uit, alleen mis ik de link met het blauwe van Typhoon en de 'sfeer van wind' Ik had hier iets zoals wijlen Vertigo verwacht, dat was eigenlijk wel redelijk uitgewerkt (als het werkte)
    Hmm, dus het was eigenlijk beter geweest als ze Typhoon dan niet blauw hadden geschilderd?

    E?n van de opties voor het thema van deze zone was een haventhema. Mij persoonlijk doet dit eerder daar aan denken eigenlijk, het leunt meer aan bij water en niet zozeer bij lucht. Maar los daarvan vind ik het wel geslaagd!

  19. #499

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Nu zou de baan wel compleet zijn:
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen  
    Laatst gewijzigd door ExpeditionGeForce; 24-05-19 om 15:59. Reden: Facebook link werkt niet

  20. #500

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Abonnees zouden een mail moeten hebben ontvangen om in te schrijven voor 23/06. Exclusieve toegang tot Land of Legends van 09:00 tot 12:00. https://www.youtube.com/watch?v=sJBSKEAOFDA

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •