X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 705

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Voila, als we lang genoeg zeggen dat Bobbejaanland een nieuwe achtbaan nodig heft, dan wordt er geluisterd blijkbaar. Waarvoor dank! Had het beter iets unieker geweest? Jazeker, maar eigenlijk is dit best wel een mooie aankondiging voor België. Gerstlauer heeft mij de laatste jaren meer en meer kunnen plezieren. Gold Rush vind ik echt tof en mooi voor Slagharen. Ik ben dan ook blij dat Bobbejaanland tenminste voor een grotere versie gaat. Hopelijk is de baan gewoon iconisch genoeg om het park zich te laten onderscheiden van de andere in de buurt.

    Zouden ze voor een echt thrill thema kiezen dan voor die zone? Want hoe ga je drie van zo'n grote attracties thematiseren met het budget van Bobbejaanland? Ik verwacht iets vrij basis, maar je weet maar nooit.
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GriffonofNemesis Bekijk Berichten
    Voila, als we lang genoeg zeggen dat Bobbejaanland een nieuwe achtbaan nodig heft, dan wordt er geluisterd blijkbaar. Waarvoor dank! ...
    Dat BJL mee leest op dit en andere fora, kan wel. Maar de beslissing voor deze coaster werd volgens mij gemaakt op de dag dat Dekkers de stekkers uit de Looping Star trok. Groepsaankoop bestaat niet enkel voor klanten van energieleveranciers!

    Kwantiteit is geen kwaliteit. Maar als deze nieuwe er komt voor de herplaatsing van Coccinelle, is BJL met 8 achtbanen de Rollercoaster Capital van de Lage Landen ...

    Meteen kunnen we ook dit topic reanimeren, want gaan vissen met een typhoon lijkt me atmosferisch geen wijs plan.
    http://board.pretparken.be/showthrea...euwe-attractie

  3. #3

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Maar als deze nieuwe er komt voor de herplaatsing van Coccinelle, is BJL met 8 achtbanen de Rollercoaster Capital van de Lage Landen ...
    http://board.pretparken.be/showthrea...euwe-attractie
    BJL is op de laatste 2 jaren na al jaren het park met de meeste achtbanen van de Lage Landen hoor (in België de meeste en in NL samen met Efteling als je Joris & de draak als 1 achtbaan beschouwt).

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •