X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 705

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #28

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Wat dan te denken van vandaag? Veelbelovend zicht met om 10:00 al testritten op Fury. Helaas maar ook begrijpelijk waren het warmrij-ritten. Fury zou maar kort voor de middag openen.

    Het toilet naast Panos was dicht. Een personeelslid zag dit en zou er melding van maken. Later op de dag hing er een blad met 'gesloten'. Ook de WC bij de uitgang van Indiana: potdicht maar zonder blad. Idem bij het toilet nabij het lunapark in het cowboydorp. Een blad verwees de 'hoognodigen' naar het toilet tussen Santa Fe resto en wijlen Desperado. Da's nog geen 50 meter daarvandaan, denk ik.

    Geen Fury 's ochtends en bij Dizz (ja nieuwe naam) werden we ook wandelen gestuurd. Ook de grotten waren dicht maar da's al lang geen nieuws meer. Rev. deed het wel en om - zo vroeg al - tijd te doden, deden we warempel King Kong.

    De matjes-glijbaan: dicht en geen operator of tekstuele uitleg (zou later wel operatief zijn). Big Bang was gesloten met operators. Logisch: het was een ijsbaan.

    Dreamc. met 1 trein, ook logisch want ondanks het zonnetje erg kalm. Ik denk dat weinig mensen wisten dat het park open hield.

    Positief: Kinderland was om al 11:00 open, mss al vroeger.

    De doolhof heeft z'n raadseltjes vernieuwd. Zeker niet saai (om voor 1 keer te doen). Ik zou er geen kinderen < 8 jaar zonder ouders doorjagen, want best groot en complex, en geen toezicht of instructies van buitenaf mogelijk.

    Typhoon reed met 3 treinen ondanks het weinige volk (sinds de mensenmagneet Fury voldoende was opgewarmd). Tijdens de 5 min waar ik op m'n bissende jongens wachtte, heb ik 4 keer aan dolende zielen op het oude toegangspad moeten melden hoe ze voortaan in de wachtrij van Typhoon komen. Dat lijkt me daar dus niet zo goed aangeduid.

    Maar knap dat het park dit extra weekend aanbiedt. Al twijfel ik of ze dat nog gaan doen. Niet alleen omdat 11/11 in 2020 op een woe. valt. Met regenweer had het hier nog kalmer geweest. Winstgevend: ik denk het niet.

    UPDATE: Het werd wel aardig drukker in de namiddag. Misschien allemaal kenners die weten dat je beter niet te vroeg in Lichtaart arriveert. Maar weinig drukte bij de betaal-spookhuizen. Ik deed Yummy maar werd als laatste in het rijtje nauwelijks opgeschrikt.
    Dit gedeelte bevat spoilers. Klik op onderstaande knop om het gedeelte open te klappen.

    Open spoilers

    ************ Spoilergedeelte ************

    Enger voor mij: je moet twee keer door een laag tunneltje, dat deed ik dus zeer voorzichtig met verticale rug.
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 10-11-19 om 17:42. Reden: UPDATE

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •