X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 705

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    We roepen al jaren om meer en betere thematisatie in BJL en nu ze het doen is het ook niet goed dan?!
    Uhhhh... dit schreef ik:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dinosaurus
    Ik snap dat ze aan theming willen doen, maar dan moeten ze wel iets kiezen dat bij het park past.
    Waar zeg ik dat BJL niet aan thematisatie moet doen? Ik stel me gewoon vragen bij de thema's waarvoor ze kiezen. Nothing more, nothing less.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Och kom, cowboy-Mexico zones zijn al zou oud als de straatstenen en vind je in quasi élk park in de buurt terug.
    Zijn fantasyzones dan zó bijster origineel? Hebben de Efteling en Phantasialand al niet genoeg fantasy? En ja, cowboys zijn, nu ik eraan terug denk, ietwat passé, maar Mexico valt zeker nog iets mee te doen, ook al komt het al in andere parken voor (o.a. Phantasialand en Bellewaerde). Uit de Azteekse mythologie valt er nog genoeg te putten voor een nieuwe spectaculaire attractie, als je het mij vraagt. Ik heb de conceptart van dat madhouse gezien op BJL Nostalgie, en dat zag er bijster goed uit (en neen, ik wil geen madhouse in BJL).

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Waarom zou een ander themagebied dan cowboys of indianen niet passen in BJL?!
    Ook dit klopt niet. Tussen de spleten kon je lezen dat ik een piraten-/zeevaartthema wél zag zitten in BJL.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Dat jungle-gedoe gaat m.i. uit van een heel sterk punt van BJL: het bosgroene karakter. Dan is het moeilijk om heel je park er als een prairie te laten uitzien.
    Oké, hier heb je een punt, maar natuurlijk zijn ze zo dom geweest om die ouwe Hall 2000 ervoor te gebruiken die helemaal geen jungle uitstraalt en bovendien uitgeeft op een attractie die helemaal niets met jungle te maken heeft. Dat dat Banana-gedoe een flop is, zie je ook aan het aantal mensen dat erin kruipt en de uren dat de attractie open is (lees: nauwelijks). Misschien had het wél nog gepast aan de andere kant van de vijver, bij Indiana River.

    Maar nogmaals:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dinosaurus
    Ik weet dat ik een knorpot ben.
    Laatst gewijzigd door Dinosaurus; 18-02-19 om 14:22.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •