X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 705

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Waar weten jullie dat soort filmpjes toch altijd te vinden? *jaloers*

    Jammer dat de kwaliteit wat belabberd is en dat ze er zo'n irritant muziekje hebben onder gezet. Maar op zich is het natuurlijk altijd cool om beeldmateriaal te zien van de Revolution toen hij nog twee schermen had.

    Over Revolution gesproken: zijn ze ondertussen terug overgegaan op die saaie Mount Mara-muziek, of houden ze toch Bones on the Beach aangezien iemand hier zei dat hij vorige week dinsdag ook al met BotB draaide? Ik herinner me enkele jaren geleden dat de klok ook zo gezegd maar voor een dag ging draaien tijdens het gouden jubileum van BJL en dat die uiteindelijk ook gewoon gebleven is. Laat ons hopen dat BotB blijft!
    Laatst gewijzigd door Dinosaurus; 18-06-19 om 10:42. Reden: waarom verandert die een accent aigu naar een vraagteken? wtf

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dinosaurus Bekijk Berichten
    Over Revolution gesproken: zijn ze ondertussen terug overgegaan op die saaie Mount Mara-muziek, of houden ze toch Bones on the Beach aangezien iemand hier zei dat hij vorige week dinsdag ook al met BotB draaide? Ik herinner me enkele jaren geleden dat de klok ook zo gezegd maar voor een dag ging draaien tijdens het gouden jubileum van BJL en dat die uiteindelijk ook gewoon gebleven is. Laat ons hopen dat BotB blijft!
    Terug Mount Mara muziek

  3. #3

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thecoasterfreak Bekijk Berichten
    Terug Mount Mara muziek


    Neen, effe serieus. Het is toch niet zo dat die Mount Mara-muziek zo'n verrijking is voor de VR? Maar omgekeerd moet je wel Revo doen met zo'n muziekje - nou ja, "muziekje", er zit nauwelijks opbouw en spanning in - dat er helemaal niet bij past. Ik snap ze ginder niet, ze.

    Dat ze dat MM-gedoe maar snel weer afvoeren (nou ja, snel, ondertussen zijn we al drie jaar verder).
    Laatst gewijzigd door Dinosaurus; 18-06-19 om 19:26. Reden: wat beter verwoord

  4. #4

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dinosaurus Bekijk Berichten


    Neen, effe serieus. Het is toch niet zo dat BotB zo'n afbraak doet op de VR-ervaring? Omgekeerd daarentegen...

    Dat ze dat MM-gedoe maar snel weer afvoeren (nou ja, snel, ondertussen zijn we al drie jaar verder).
    Ik denk dat ze in Bobbejaanland denken dat degene die klagen over de muziek (zo goed als iedereen dus) het wel 'gewoon' zullen worden... not! Binnenkort schrikken ze ervan dat mensen koptelefoons meesmokkelen haha! :'D

  5. #5

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yorben Bekijk Berichten
    Ik denk dat ze in Bobbejaanland denken dat degene die klagen over de muziek (zo goed als iedereen dus) het wel 'gewoon' zullen worden... not! Binnenkort schrikken ze ervan dat mensen koptelefoons meesmokkelen haha! :'D
    Over koptelefoons gesproken: is het niet mogelijk om een koptelefoon te geven bij de VR-set? Dan kunnen ze daar gewoon de MM-muziek in draaien, als ze dat per se willen.

  6. #6

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dinosaurus Bekijk Berichten
    Over koptelefoons gesproken: is het niet mogelijk om een koptelefoon te geven bij de VR-set? Dan kunnen ze daar gewoon de MM-muziek in draaien, als ze dat per se willen.
    Ik heb dat tijdens ??n van mijn bezoeken eens gezien gehad dat er een aux ingang is... als ik me niet vergis toch?
    Maar ging dit topic niet over de Fury en Land Of Legends?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •