X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 705

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Geweldig nieuws dit, maar natuurlijk hoop ik ook dat dit nog maar het BEGIN is van een nieuwe frisse wind door het park.

    Het grootste probleem dat BJL momenteel heeft, vind ik, is dat het attractieaanbod behoorlijk verouderd is en veel van de nieuwere attracties niet het niveau halen van de oudere. Deze coaster zou dat wel eens kunnen veranderen en het park de boost geven die het al jaren nodig heeft. 15 miljoen - lees ik dat goed? - is niet weinig.

    Hopelijk gaan ze hierna de oudere toppers als Revolution, Indiana River en El Rio naar een hoger niveau tillen (en neen, niet met VR!), zodat die ook op technisch vlak nog heel wat jaartjes meekunnen en het park een moderner imago krijgt. Al is het dan nog maar de vraag wat ze met Dream Catcher (die baan is al meer dan dertig jaar oud), Kinderland en de rotsen van de wildwaterbaan zullen doen. Dan kan BJL terug meespelen met de grote spelers IMO.

    Ik hoop wel dat ze deze keer rekening houden met de capaciteit, want die was bij de vorige nieuwigheden niet al te schitterend. Bij Dizz en de Caves is het steevast wachten geblazen, zelfs wanneer er weinig volk is.

    Meer van dit i.p.v. dat VR-gebeuren please, BJL! Ik ben echt onder de indruk hiervan! BJL als "Roller Coaster Capital of the Low Lands" schreef iemand hier. Stel je voor. Dat is pas iets waar ze reclame kunnen mee maken!
    Laatst gewijzigd door Dinosaurus; 02-03-18 om 19:53.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •