X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 705

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Typhoon, Rage, Karacho, Saw, Huracan, Falcon,... Anubis is ook niet meer wat het geweest is (1 ritje was voldoende eerder dit jaar). Fluch von Novgorod en Jünker vond ik wel fantastische banen, maar het lijstje met rammelde en pijnlijke Gerstlauer inversie banen is helaas wat langer.
    Ik ben niet akkoord met Typhoon, ik was eerder verrast dat hij nog zo soepel liep. Natuurlijk is de baan niet van de soepelste, maar voor mij heeft hij zeker mijn verwachtingen ingelost.

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bellewaerde2001 Bekijk Berichten
    Ik ben niet akkoord met Typhoon, ik was eerder verrast dat hij nog zo soepel liep. Natuurlijk is de baan niet van de soepelste, maar voor mij heeft hij zeker mijn verwachtingen ingelost.
    Rammelen misschien niet inderdaad, maar dat zou ook niet mogen, aangezien deze in bijna alle bochten hooguit 20 km/h ofzo haalt. Vrijwel alle snelle stukken zijn rechtdoor. Maar Typhoon vind ik dus absoluut geen leuke baan, het baanverloop is gewoon niet leuk.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •