X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 107

Onderwerp: [Plopsa Hotel] 2020

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Plopsa Hotel] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Ein-de-lijk! Dat werd tijd! Ik hoop dat ze ook aan hun vakantiepark snel kunnen beginnen, zodat ook hier een tweede ingang kan gecreëerd worden.

    Het thema van het hotel vind ik wel passend, zeker met het theater er vlak naast. En heel wat Studio 100-producties hebben ook een leven op het toneel gehad, dus is het opnieuw wat neutraler dan één themafiguur.
    Passend is het zeker, maar mooi of aantrekkelijk niet. En al helemaal niet uitnodigend na een dagje Plopsa.
    Je komt van een volledig afgewerkte, gecreëerde wereld en gaat naar de hedendaagse wereld waar ze de illusie (van die wereld die je net beleefd hebt) creëren. Hoe goed kan je een gevoel plotsklaps laten verdwijnen?
    Disney heeft indertijd die fout gemaakt in Parijs, je zou toch denken dat Plopsa ervan geleerd heeft? Zelfs Universal (waar al die backstage dan nog een 'nut' heeft) stapt van die 'achter-de-schermen' looks af, dat is ook niet zonder reden hoor...

    Mijn idee van een tekenstudio zou eerder zijn dat elk deel van het hotel een andere leefwereld zou zijn voor de characters. Of ze zouden de hele leefwereld van alle figuren kunnen aanhouden door er een hotel voor alle figuren van te maken, bij wijze de slaapplaats van die figuren. Dat zou voor de kinderen veel toffer zijn én veel minder stijlbreuk tov het park.
    Laatst gewijzigd door Michielsken; 10-10-18 om 19:44.

  2. #2

    Re: [Plopsa Hotel] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Mijn idee van een tekenstudio zou eerder zijn dat elk deel van het hotel een andere leefwereld zou zijn voor de characters. Of ze zouden de hele leefwereld van alle figuren kunnen aanhouden door er een hotel voor alle figuren van te maken, bij wijze de slaapplaats van die figuren. Dat zou voor de kinderen veel toffer zijn én veel minder stijlbreuk tov het park.
    Commercieel gezien is het neutraler en kunnen ze er ook meer B2B uithalen zo. En dat is volgens mij meteen het antwoord waarom ze voor dit thema kozen, en niet iets meer op maat van kinderen.

  3. #3

    Re: [Plopsa Hotel] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Commercieel gezien is het neutraler en kunnen ze er ook meer B2B uithalen zo. En dat is volgens mij meteen het antwoord waarom ze voor dit thema kozen, en niet iets meer op maat van kinderen.
    Waarschijnlijk, maar hier bewijst Plopsa Group dat echt alles in het teken van het geld staat. Thema is maar belangrijk zolang het niet teveel geld kost en/of snel vervangen (lees, ander IP) kan worden. In mijn ogen zijn ze weer wat krediet kwijt, en dat zal bij veel mensen ook zo zijn eens ze het gezien hebben. Ze hebben nu een grote mogelijkheid om er een resort van te maken (waar je 'in' het thema blijft) en ze doen het niet. Voor mij is zoiets ronduit idioot...

  4. #4

    Re: [Plopsa Hotel] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Waarschijnlijk, maar hier bewijst Plopsa Group dat echt alles in het teken van het geld staat. Thema is maar belangrijk zolang het niet teveel geld kost en/of snel vervangen (lees, ander IP) kan worden. In mijn ogen zijn ze weer wat krediet kwijt, en dat zal bij veel mensen ook zo zijn eens ze het gezien hebben. Ze hebben nu een grote mogelijkheid om er een resort van te maken (waar je 'in' het thema blijft) en ze doen het niet. Voor mij is zoiets ronduit idioot...
    Mja, ik denk dat het hotel vooral voor de zakelijke markt bedoeld is, en ook een neutraler (lees tijdlozer) thema krijgt omdat het ook langs de straatkant ligt. De voorgevel heeft al heel wat discussie opgeleverd en zal er nu best neutraal uitzien. De binnenkant krijgt een tijdloos thema met de musicals, zonder directe figuren te gebruiken. Misschien komen er op (korte) termijn ook themasuites rond de figuren?

    Voor het vakantiepark denk ik dat het veel kindvriendelijker gaat worden, in theming van de figuren. Voor de meeste gezinnen zal het ook leuker zijn om een vakantiehuisje te boeken dan een hotelkamer, lijkt me. Ik zie er weinig problemen in.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •