Hoeveel bedden zijn er, 500 niet? Dat kan je als maatstaf gebruiken en vergelijken met de omgeving. En we mogen ook niet vergeten dat Plopsa ook al eigenaar is van de camping aan de andere kant van het park en hier op termijn een camping/vakantiepark wil van maken. Dus ik vermoed dat dit hotel eerder luxueus zal afgewerkt worden, met dito prijs voor een kamer, net om compatibel te zijn met de verblijfsaccommodatie die ze op termijn voor ogen hebben.

Daarnaast dacht ik ook altijd dat het hotel ook bedoeld was als 'gewoon' hotel , voor bv. conventies en bedrijfsmeetings of als overnachting na een zaalshow in het theater. En die verwachten toch ook een bepaalde standaard-kwaliteit waar een (stevig) prijskaartje bij hoort.

Ik ben wel benieuwd naar de opties en/of paketten die Plopsa zal aanbieden. Waar ik aan denk:
Toegang tot een van de parken apart betalen of toch een combiregeling?
Of zouden ze korting geven op tickets als je in het hotel slaapt.
Of gaan ze ook voor fastpass services gaan? (Eigenlijk verbazingwekkend dat het übercommerciële Plopsa dat nog niet heeft ingevoerd).
Zouden er 'extra magic hours' komen?
Wat met eten, standaard in het hotel of kan dit ook in het park (met een soort van coupon)
Veel vragen alleszins!