X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 6 van de 6 EersteEerste ... 456
Resultaten 101 tot 107 van de 107

Onderwerp: [Plopsa Hotel] 2020

  1. #101

    Re: [Plopsa Hotel] 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Los van dat ik het niet voor Plopsa heb
    Was me nog niet opgevallen...

  2. #102

    Re: [Plopsa Hotel] 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    De gevels die destijds gebouwd werden rond het inkomplein vond ik dan toch iets beter ...
    De originele gevelpartij van het dorpsplein oogt écht te simplistisch wat mij betreft, maar ik geef je wel gelijk dat het park al betere frontjes heeft afgeleverd dan de deze. Het lijkt of ze iets te krampachtig geprobeerd hebben er voldoende variatie in te steken.

    Echt slecht durf ik het nu ook niet te noemen. Zelfs Disney kleed zijn hotel aan straatzijde soms met ordinaire ietwat plastiekerig aandoende panelen aan. Dan vind ik en bas-reliëf van spuitbeton nog altijd te verkiezen. Bovendien werkt het kitscherige hoekgedeelte volgens mij net zo 'elegant' doordat wat er rond staat zo druk is. Als je de stijl van dat hoekgedeelte zou doortrekken in de zijgevels zou het er volgens mij niet op vooruit gaan qua esthetiek.

  3. #103

    Re: [Plopsa Hotel] 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Los van dat ik het niet voor Plopsa heb vind ik de gevel écht lelijk, schreeuwerig en net een snel snel samengooisel van vlug getekende geveltjes. Ook de binnenkant heb ik intussen op verschillende beelden zien passeren en vind ik ver van “mooi” (als kunnen op dit vlak smaken natuurlijk verschillen). Het hoekgedeelte is wat kitcherig maar momenteel alsnog het “mooiste” stuk van het complex. De gevels die destijds gebouwd werden rond het inkomplein vond ik dan toch iets beter ...
    Ik denk wel dat er over de gevels in nagedacht je vind de typische architectuur terug van zowel België als zuid/ centraal Nederland. Dit kan voor plopsa een punt zijn op te zegen "het is hier Belgisch"

  4. #104

    Re: [Plopsa Hotel] 2020

    Zeer mooie foto reportage van Kris van het nieuwe hotel:
    https://krisfrombelgium.be/plopsahotel

  5. #105

    Re: [Plopsa Hotel] 2020

    Zeer mooi hotel alleen spijtig van die sponsors maar dat is nu eenmaal plopsa.

  6. #106

    Re: [Plopsa Hotel] 2020

    Dit is ongeveer het meest sfeervolle dat er te rapen valt. Al kan ik me wel indenken dat het er bij ordinair daglicht allemaal wat minder betoverend uitziet. De kamers van Maya en K3 vind ik persoonlijk wat vlak uitvallen en de sponsors zijn inderdaad een doorn in het oog. Al bij al zeker niet slecht.

    Naam:     Plopsahotel.jpg
Bekeken:  648
Groote:   149,0 KB

    Naam:     Plopsahotel 2.jpg
Bekeken:  557
Groote:   210,8 KB

    Naam:     Plopsahotel 3.jpg
Bekeken:  636
Groote:   93,8 KB

  7. #107

    Re: [Plopsa Hotel] 2020

    Ik vind dit best wel mooi allemaal. En die sponsoring tja. Voor niets gaat de zon op hé. Vind het zeer slim én al bij al nog 'subtiel' gedaan. Oke het zit in de naam en het logo is er, maar het kon erger denk ik dan.

    Die cocktailbar bvb. Ik zou me er niet aan storen om daar te zitten. Integendeel. (Maar misschien ligt dat ook aan het feit dat ik al in bijna 5 maand niet meer in een cocktailbar ben geweest.)
    Je vois la vie en des biscuits.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •