X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 107

Onderwerp: [Plopsa Hotel] 2020

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Plopsa Hotel] 2018

    Het hotel blijft inderdaad maar aanslepen... maar kan het niet zijn dat ze even hebben gewacht tot het debacle qua milieuvergunning en de (geluids)problemen met Heidi The Ride achter de rug waren? Ik zou ze hier toch wel in kunnen volgen dan.

    Desalniettemin vind ik dat Plopsaland, in tegenstelling tot een aantal andere parken gewoon blijft verder doen qua onderhoud en renovatie. De plopzone bvb werd mooi aangepakt (dat toiletblok alleen al...) en ziet er prachtig uit, en ook de zone Heidi is, met uitzondering van de statische beelden dan, toch wel een mooi stukje gethematiseerd park.

    Wat de GRUP betreft... moet daar zoveel aan veranderd worden dan? Ik ken er niet zoveel van maar het blijft toch een tijdelijke verblijfsmogelijkheid zoals een camping?

  2. #2

    Re: [Plopsa Hotel] 2018

    Plopsa blijft inderdaad niet stilzitten en blijft verder investeren, renoveren en uitbreiden. Maar zoiets als het hotel sleept toch al (veel) te lang aan. Van de camping dacht ik ook dat het de bedoeling was om er volgend jaar de eerste gasten te ontvangen in hun eigen bungalows, maar dit zal wellicht ook niet voor 2019 worden.

    Wat de GRUP betreft, van de camping weet ik het niet zo goed. Van het hotel moet er inderdaad wel een herbestemming komen van de gronden. Nu is dit ingekleurd als dagrecreatie en dit moet gewijzigd worden naar verblijfstoerisme. Ook met de gevel waren er in vorige plannen opmerkingen van De Panne. De Panne wou graag iets authentiekers, waardoor deze ook gewijzigd werden.

    Even verder dromen... hopelijk krijgt de ingang zo ook een facelift en wordt het doek boven de toegangspoorten ook mooi bebouwd in de stijl van het hotel. Een ingang à la Disneyland Paris zou ik hier wel geslaagd vinden. Wat denken jullie?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •