X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 8 van de 8
  1. #1

    [Tusenfryd] 2018 - Steampunk Hunters (VR-achtbaan)

    Tusenfryd wordt dit jaar 30 en pakt uit met een vernieuwde attractie. We wisten al dat Parques Reunidos zowel in Bobbejaanland (Dreamcatcher), BonBon-Land (Viktor Vandorm) als dit park VR zou introduceren op een achtbaan. Nu weten we ook op welke: Western-Expressen, de Vekoma junior coaster die ooit in Mirabilandia stond, krijgt de eer. De naam wordt Steampunk Hunters en de film zou langs bergen en door mijntunnels gaan. Bovendien wordt de rit blijkbaar ook weer interactief, zoals ook in BonBon-Land het geval zal zijn en we ook van de Paddingtonfilm in Europa-Park kennen. In Tusenfryd zal je monsters moeten verjagen.


    (Foto: Tusenfryd)

    Er wordt trouwens ook 5 miljoen Noorse kronen geïnvesteerd in de houten Thundercoaster: ik vermoed dat het om retracking gaat.

    (Bron: https://www.oblad.no/tusenfryd/under.../s/5-68-370931)

  2. #2

    Re: [Tusenfryd] 2018 - Steampunk Hunters (VR-achtbaan)

    Tusen takk. Ik had me al maandenlang de pløris gesurfd naar dit nieuwsfeitje.

    rcdb is zelfs al aangepast.
    Ik lees er dat ze met twee treinen rijden.
    Zou het een trein met en een trein zonder VR zijn?
    Of een halve trein met en zonder?

    Meer info door de google-translate-mangel:
    https://translate.google.com/transla...98&prev=search
    Dat artikel meldt ook dat Thundercoaster onderhoud (verdere retracking?) krijgt t.w.v. 5 miljoen NOK, dus +/- € 500.000.
    Ook is er (voor het vierde jaar op rij de autostuntshow 'Burnout': https://www.youtube.com/watch?v=WwNJf4YUgnM

    Niks persoonlijks, maar ...
    Wanneer de auteur zijn post aanvult/wijzigt met info van een reagerende post (zonder wonderwel de verschijning 'laatst gewijzigd') leest die onderstaande post wel een beetje silly. Het is al de tweede keer dat me dit gelapt wordt (Liseberg-topic eind 2017).
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 21-02-18 om 21:00. Reden: Niks persoonlijks!

  3. #3

    Re: [Tusenfryd] 2018 - Steampunk Hunters (VR-achtbaan)

    Mmm, zou Dreamcatcher VR dan ook interactief worden? Ik zie het wel nog goed gebeuren. Zou meteen ook een andere ervaring geven dan MM...

  4. #4

    Re: [Tusenfryd] 2018 - Steampunk Hunters (VR-achtbaan)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Mmm, zou Dreamcatcher VR dan ook interactief worden? Ik zie het wel nog goed gebeuren. Zou meteen ook een andere ervaring geven dan MM...
    Ja, zou goed kunnen denk ik. Het zou inderdaad onderscheidend kunnen werken ten opzichte van Mount Mara en kan ook best leuk zijn, zo ervoer ik in Europa-Park bij de Paddingtonfilm op Alpenexpress. Echter vind ik het wat zonde om een achtbaan, die toch met een heel ander doel gebouwd is, te gaan gebruiken als ritsysteem voor een simpel spelletje.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Niks persoonlijks, maar ...
    Wanneer de auteur zijn post aanvult/wijzigt met info van een reagerende post (zonder wonderwel de verschijning 'laatst gewijzigd') leest die onderstaande post wel een beetje silly. Het is al de tweede keer dat me dit gelapt wordt (Liseberg-topic eind 2017).
    Die tekst over Thundercoaster stond er al, hoor. Ik zou trouwens niet weten hoe je een post aanpast zonder dat dit duidelijk wordt weergegeven.

  5. #5

    Re: [Tusenfryd] 2018 - Steampunk Hunters (VR-achtbaan)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Niks persoonlijks, maar ...
    Wanneer de auteur zijn post aanvult/wijzigt met info van een reagerende post (zonder wonderwel de verschijning 'laatst gewijzigd') leest die onderstaande post wel een beetje silly. Het is al de tweede keer dat me dit gelapt wordt (Liseberg-topic eind 2017).
    Er is een korte tijdsperiode net nadat je een post gemaakt hebt waarin je aanpassingen kan maken zonder dat daar 'laatst gewijzigd' bijkomt. Maar ik geloof dat het eerder toeval is wanneer de bijgevulde informatie dan overlapt met een reeds gemaakte reactie: die zie je meestal pas nadat je op vernieuwen duwt.

  6. #6

    Re: [Tusenfryd] 2018 - Steampunk Hunters (VR-achtbaan)

    Ik heb het via privé-bericht bijgelegd. Wellicht heb ik te impulsief gereageerd. Toch een oproep om liever een nieuwe post te plaatsen dan je post aan te passen met info verstrekt door een ander.

    Soit, we kunnen idd de vraag stellen of het in BLJ's Dreamc. ook interactief wordt. De coaster in Tus. is maar vrij kort, dat wordt dus een kort filmpje.

  7. #7

    Re: [Tusenfryd] 2018 - Steampunk Hunters (VR-achtbaan)

    De VR in een PR-park die werkt! Maar niet bij regen ...



    ... of bij een stroompanne! https://www.oblad.no/nyhet/tusenfryd.../s/5-68-454771 (Noors).

    Soit, we hebben 'em toch kunnen doen. Na stroomherstel en droger weer, reden er 2 treinen. Voorspelbaar: er was een korte wachtrij zonder en een lange rij met VR. Hier m'n traagste VR-dispatching op een coaster ooit. Gevolg: wie in de trein zonder zat, moest wel erg lang wachten voor het inrijden van het station.

    VR zelve: Minpunten 1. Ik kreeg m'n beeld niet erg scherp. 2. Je ziet een soort kanon rechts van je, ook als je links in de trein zit. Groot pluspunt: het interactieve beperkt zich niet zoals op Dreamcatcher tot de optakeling. Je bent ook actief aan 't schieten tijdens het stilstaan voor je het station inrijdt. Hierdoor lijkt de rit veel langer te duren.


  8. #8

    Re: [Tusenfryd] 2018 - Steampunk Hunters (VR-achtbaan)

    Voorlopig nog geen nieuw topic waard... Maar er zou voor 2020 een kleine (meervoudige) nieuwigheid komen en belangrijker: in 2021 de grootste attractie-investering uit de parkgeschiedenis (opgericht in 1988, en met Speed Monster de duurste attractie tot nu toe). Er wordt gespeculeerd / gehoopt op een coaster op onontgonnen terrein nabij de flume. Dat zou dan - eindelijk - een reliëfcoaster worden in één van Europa's reliëfrijkste pretparken. Volgt Fort Fun?

    Meer en concreter nieuws in januari 2020.

    Bron: https://coasterforce.com/forums/thre...ils-yet.43996/

  9. 21-01-20, 12:11

    Reden
    Nieuw topic

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •