X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 71
  1. #41

    Re: [Plopsaqua's België] - 20XX

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Het water is wat aan de koudere kant bij momenten, maar nooit van die mate geweest dat het echt stoorde. Van onderkoeling spreken is dan ook wel enorm overdreven in mijn ogen...
    Neem onderkoeling nu eens niet zo letterlijk ... De hal zelf is ook veelal koud, en bij kinderen heeft dit veel sneller fysische klachten dan een volwassen persoon. The point is: het is niet aangenaam warm zwemmen.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  2. #42

    Re: [Plopsaqua's België] - 20XX

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Neem onderkoeling nu eens niet zo letterlijk ... De hal zelf is ook veelal koud, en bij kinderen heeft dit veel sneller fysische klachten dan een volwassen persoon. The point is: het is niet aangenaam warm zwemmen.
    Sorry, maar als je termen als onderkoeling gebruikt, dan nemen we dat toch serieus hoor, druk je dan iets genuanceerder uit

  3. #43

    Re: [Plopsaqua's België] - 20XX

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Sorry, maar als je termen als onderkoeling gebruikt, dan nemen we dat toch serieus hoor, druk je dan iets genuanceerder uit
    Nuanceren is nooit mijn beste vak geweest, sorry daarvoor
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  4. #44

    Re: [Plopsaqua's België] - 20XX

    Ik moet eerlijk gezegd als koukleum zijnde wel toegeven dat Plopsaqua 1 van de zwembaden is waar ik inderdaad het meeste loop te klappertanden. Wij gaan regelmatig naar verschillende Centerparcsparken etc. en heb er daar altijd minder last van dan in Plopsa, dusja, echt warm kan je het daar toch niet noemen qua omgevingstemperatuur.

  5. #45

    Re: [Plopsaqua's België] - 20XX

    Ik vind het ook jammer dat de glijbanen identiek zullen zijn aan De Panne, ook al liggen beide parken best ver uit elkaar. Ze kozen wel een ander thema, dus waarom geen andere glijbanen (= hoofdattracties van een waterpark)? Uiteraard is het park geen exacte kopie, maar een uitbreiding en verbetering van De Panne.

    Voor Mechelen wordt het geheel inderdaad nog groter, en werd op de fandag bevestigd dat ze daar ook extra attracties zullen voorzien. Hier zullen er inderdaad ook andere zaken te vinden zijn, waaronder ook een echte wildwaterbaan (i.p.v. lazy river) - als ik me dat nog goed herinner.

    En akkoord, een waterpark is anders dan een pretpark, maar toch... Zowel de Lago's als Center Parcsen hebben soortgelijke, maar geen identieke waterglijbanen in hun zwembaden. Waarom kan dit hier dan ook niet?

  6. #46

    Re: [Plopsaqua's België] - 20XX

    Update van de werken aan Plopsaqua Landen-Hannuit:

  7. #47

    Re: [Plopsaqua's België] - 20XX

    Het zal ook gaan regenen in Plopsaqua Landen-Hannuit:

    Naam:     plopsaqua.jpg
Bekeken:  1326
Groote:   228,3 KB
    (Bron onbekend)

  8. #48

    Re: [Plopsaqua's België] - 20XX

    Binnenkijken in Plopsaqua Landen-Hannuit:
    Naam:     plopsaqua1.jpg
Bekeken:  1161
Groote:   523,9 KB
    Naam:     plopsaqua2.jpg
Bekeken:  1051
Groote:   551,1 KB
    Naam:     plopsaqua3.jpg
Bekeken:  1120
Groote:   467,6 KB
    Naam:     plopsaqua4.jpg
Bekeken:  1262
Groote:   463,1 KB
    Bron: Air Time News

  9. #49

    Re: [Plopsaqua's België] - 20XX

    Sja, ik blijf erbij, zo’n lelijk zwart dak geeft een gigantisch loods-factor en is uiterst ongezellig. Jammer dat Plopsa blijft hanteren voor deze goedkope maar lelijke optie ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  10. #50

    Re: [Plopsaqua's België] - 20XX

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Sja, ik blijf erbij, zo’n lelijk zwart dak geeft een gigantisch loods-factor en is uiterst ongezellig. Jammer dat Plopsa blijft hanteren voor deze goedkope maar lelijke optie ...

    Maar laat de Belgische wet wel gethematiseerde daken toe? Ik kan me niet echt een zwembad - of grote indoor hal - met iets anders dan een 'open' dak herinneren.

  11. #51

    Re: [Plopsaqua's België] - 20XX

    Niet per se een gethematiseerd dak, maar gewoon een lichte kleur zou al een hele verbetering zijn. Nu lijkt het inderdaad wel een loods of een of andere tijdelijke opnamestudio...

  12. #52

    Re: [Plopsaqua's België] - 20XX

    Plopsaqua is toch volledig uitgelicht binnen, zelfs redelijk donker? Dat dak valt daar dan niet eens op. Het een lichte kleur gaan geven, dat zou pas opvallen lijkt me...
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  13. #53

    Re: [Plopsaqua's België] - 20XX

    Een koepeldak zoals de Aqua Mundo’s van Center Parcs of Aqualibi is een mogelijkheid, en zelfs Bellewaerde Aquapark heeft een (ja ik ben nuchter) mooi dak waar zelfs op bepaalde plaatsen natuurlijk licht binnenkan.

    Uitgelicht of niet, Plopsaqua De Panne is en blijft een doos/loods met een lelijk dak die voor mij enorm de sfeer verpest (voor zovee Plopsaqua al sfeer heeft).

    Het is Plopsa, zo goedkoop mogelijk bouwen om er nadien zoveel mogelijk geld uit te kloppen. I’ll pass ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  14. #54

    Re: [Plopsaqua's België] - 20XX

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Plopsaqua is toch volledig uitgelicht binnen, zelfs redelijk donker? Dat dak valt daar dan niet eens op. Het een lichte kleur gaan geven, dat zou pas opvallen lijkt me...
    Inderdaad, ik deel je mening. Mij stoort het dak in Plopsaqua de Panne nu niet, maar ik kijk niet recht naar boven en ik denk dat de gemiddelde bezoeker dat ook niet doet.

  15. #55

    Re: [Plopsaqua's België] - 20XX

    Nu ja, smaken verschillen uiteraard! Persoonlijk lijkt het voor mij alsof ze de eerste de beste leegstaande loods gekozen hebben en daar hun waterpark in hebben geploft. Of het dak nu opvalt als je binnen bent of niet, als je het ziet is het toch echt gewoon lelijk en verpest het voor mij de sfeer, zo’n donkere kleur. Ik vind dan de aanpak van bijv. Bellewaerde veel beter: een licht plafond gecombineerd met natuurlijk licht.

  16. #56

    Re: [Plopsaqua's België] - 20XX

    Via de plopsa website is de site van Landen/Hannuit online: https://www.plopsaqualandenhannuit.be/nl#/convious

    Wat opvalt : de prijzen !!
    Individueel ticket = 22,50 euro
    Parking = 10 euro

    Prijzen voor buurtbewoners zijn er op het eerste zicht (nog) niet. Die zullen er waarschijnlijk nog wel komen (zoals in De Panne) Alleen vrees ik dat de bewonerskorting effectief enkel zal gelden voor inwoners van Landen en Hannuit. Terwijl er binnen de straal van 5 a 10 km rond het zwembad nog andere kleinere gemeenten zijn.
    Laatst gewijzigd door patrix; 28-11-20 om 18:26.

  17. #57

    Re: [Plopsaqua's België] - 20XX

    Plopsa kiest vooral voor zwarte daken omdat ze daar beter met verlichting kunnen spelen lijkt mij. Ook het 'onweersysteem' aan het plafond kunnen ze zo beter inwerken. Is het de beste keuze? Ik weet het niet, maar die constructie zou niet passen op een bleek plafond of een glazen dak...

  18. #58

    Re: [Plopsaqua's België] - 20XX

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door patrix Bekijk Berichten
    Via de plopsa website is de site van Landen/Hannuit online: https://www.plopsaqualandenhannuit.be/nl#/convious

    Wat opvalt : de prijzen !!
    Individueel ticket = 22,50 euro
    Parking = 10 euro

    Prijzen voor buurtbewoners zijn er op het eerste zicht (nog) niet. Die zullen er waarschijnlijk nog wel komen (zoals in De Panne) Alleen vrees ik dat de bewonerskorting effectief enkel zal gelden voor inwoners van Landen en Hannuit. Terwijl er binnen de straal van 5 a 10 km rond het zwembad nog andere kleinere gemeenten zijn.
    Ik zal misschien een krent zijn maar die prijzen voor zwembaden lijken mij toch duur met andere baden rond de 12 a 15 euro vaak met gratis parking. Oke de 'premium van de plopsa figuren' Het kan aan mij liggen maar De panne was toen ik er ging druk. overal wachtrijen terwijl vroeger in Oceade (nog altijd mijn referentie) je bijna nooit meer dan 5 min moest wachten.

  19. #59

    Re: [Plopsaqua's België] - 20XX

    Die 10 euro parking is slim gezien, maar er los over. Er is werkelijk nergens ruimte in de buurt van het park om de auto ergens kwijt te kunnen, tenzij de mini carpoolparking 600 meter verderop of een weiland aan de overkant van de straat.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  20. #60

    Re: [Plopsaqua's België] - 20XX

    En er is water!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •