*Blaast een dikke laag stof weg*

Ik zie dat ik deze vraag nog niet beantwoord heb ... hoog tijd om die vergetelheid recht te zetten. Omdat mijn creditlijst nogal beperkt is, werk ik met tientallen.

1) Bobsleebaan, Efteling: Puur toeval dat dit mijn eerste werd, maar wel een geschikte baan voor beginners en achteraf ontdekte ik dat deze best uniek in zijn soort was (zeker tijdens de laatste jaren van zijn bestaan).

10) Pulsar, Walibi BE: Een wereldprimeur en dus per definitie een mooie mijlpaal.

20) RC racer, Disney Studio's: Geen heel bijzondere baan, maar ik vond het een leuk ding en 1 van de positieve verrassingen in DLRP. Dus ik ben zeker niet ontevreden dat deze mijn twintigste is

30) Wilde Maus (kermis, Barth Rudolf): enerzijds jammer omdat Olympia Looping de 29ste was en op dezelfde kermis stond. Maar eigenlijk is dit toch wel een mooie mijlpaal omdat het de allereerste wilde muis in heel mijn leven was.

Had het nog beter gekund? waarschijnlijk wel. Heb ik ergens spijt van? Nee, absoluut niet!

Momenteel zit ik aan 38 en de kans is zeer groot dat Fun Pilot nr 39 wordt. Voor de veertigste heb ik nog geen specifieke plannen. Als ik volgende lente nog 1 nieuw park doe en in de zomer naar Walibi Holland ga, zou ik in de Flevopolder een mooie vijftigste kunnen scoren!