X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 134

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Forumspel: Heb jij of ben jij ooit ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Al heel wat keren meerdere parken op een dag bezocht - het ietwat droevige record staat op vijf - maar ik denk dat dit slechts één maal in twee verschillende landen was, Duitsland (Tolk Schau) en Denemarken (Friheden en Sommerland Syd). Met dank aan de Denemarkentrip van RF in 2012, wat vliegt de tijd!

    Volgende vraag: ben jij ooit in slaap gevallen tijdens de les?
    Yep, voor een volle aula zelfs. Mijn concentratieniveau behaalt soms wel dieptepunten, en al zeker tijdens fantastische lessen waar puur uit het boek wordt voorgelezen. Mijn vrouw, had haar dan ook leren kennen op de hogeschool, zat toen zoals bijna altijd naast mij en heeft mij toen wakker getikt. Niet zodat ik mijne kop van mijn bank zou halen, maar vooral omdat ik begon te snurken. Gelukkig had niet de gehele aula, en ook niet de lector, mijn muzisch talent gehoord maar het had niet veel gescheeld .

    Heb jij al ooit eens een topattractie helemaal voor jou alleen gehad?

  2. #2

    Re: Forumspel: Heb jij of ben jij ooit ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Belgiumcoasterfreak Bekijk Berichten

    Heb jij al ooit eens een topattractie helemaal voor jou alleen gehad?
    Ooit eens op een verlaten dag in Walibi (de dag voor Halloween, een aanrader); Psyké alleen voor mij en mijn gezelschap gehad én de vampire. Nu, ik zou eerder die eerste als top classificeren, dus die tweede negeren we.

    Heb je ooit al eens je naam op een attractie/wachtrij/... geschreven. (Of iemand anders jouw naam ofzo?)
    Je vois la vie en des biscuits.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •