X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 134

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #3

    Re: Forumspel: Heb jij of ben jij ooit ...

    Ja!

    Gewoonweg heel simpel en soms ook spotgoedkoop. In dat ene geval waarover ik het nu vooral heb was het ook broodnodig, we waren op rondreis door Kenia en wilden naar de andere kant van het land. Ofwel doe je dat met de (nacht)trein, ofwel met de nachtbus ofwel met het vliegtuig(je). Het vliegtuig was het goedkoopste én het veiligste, dus de keuze was snel gemaakt. En aangezien de veiligheid allesbehalve naar Westerse standaarden was ben ik achteraf blij dat ik niet op die trein, laat staan bus (wat naar het schijnt nog erger is) ben gekropen.
    Zo was er een metaalscanner in het luchthavengebouwtje, alleen liep de kerel voor mij met zijn telefoon aan zijn oor, zijn metalen ketting aan zijn portefeuille en zijn riem door de scanner. Groot was de verbazing toen de detector niet afging en die kerel zijn bagage (hoofdbagage btw) gewoon nam en doorliep. Bij het nemen van mijn eigen bagage na de passage door de scanner zag ik echter dat ze de stekker van het ding niet in het stroomnetwerk hadden gestoken.
    Ook de gewichtcontrole van de bagage was vrij opvallend, voornamelijk door het ontbreken ervan. Je moest gewoon je bagage meenemen naar het vliegtuigje (een voor max. 20 personen) en daar werd het achteraan in een afgesloten deel gelegd met een net ervoor gespannen, vergelijkbaar met een bagagerek in een TGV, maar dan met veiligheidsnetten ervoor.

    Volgende:
    Heb je ooit zo vals gezongen dat ze de microfoon hebben uitgeschakeld?
    Laatst gewijzigd door Michielsken; 28-01-18 om 20:36.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •