Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
Ja, Hollywood Tour in Phantasialand, de Frankenstein-scene na een rit die al een halfuur duurde op de eerste dag dat ik het park bezocht (2007). Het gevolg hiervan was dat ik de Birds-scene, die me al sinds ik het bestaan hiervan kende intrigeerde, nooit gezien heb aangezien deze nu vervangen is door de tovenaar van Oz.

Ben je ooit al gaan wildkamperen?
Neen, simpel om de reden dat ik geen fan ben van kamperen. En da's allemaal te danken aan die ene en enige keer in mijn leven dat ik gekampeerd heb, ik was toen 10 jaar. Dat was bij een vriendje thuis waar ik mocht blijven slapen. En die moeder vond het dan wel een leuk idee dat wij in de tuin in een tent zouden slapen. Die mensen hadden ook een kat, Sidonie noemde het, en dat was zo'n enge kat, een heel venijnige. Ik denk dat ze Siamees was. Die kat moest buiten slapen en 's nachts is die bovenop de tent gesprongen. Die tent is beginnen zakken en die vieze kat beginnen panikeren. Als je dan ligt te slapen, al op je hoede bent voor vieze beesten, dan is dat héél verschietachtig. Mijn vriendje was even hard geschrokken en gaan lopen, maar ik had mij door mijn gewroet 's nachts vastgedraaid in mijn slaapzak. Sinds dat moment heb ik gezweren om nooit nog in een tent te slapen.

Heb je ooit al eens iets gestolen?