X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 134

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #14

    Re: Forumspel: Heb jij of ben jij ooit ...

    Elk jaar bezoek ik met mijn ouders en broers toch minstens 1 pretpark per jaar, vroeger gingen we meestal niet verder dan de Belgische parken of de Efteling. Maar sinds enkele jaren bezoeken we ook meestal een park als we op reis gaan, zo heb ik al Gardaland en Phantasialand (2x), Movie Park Germany bezocht. Ik denk dat sindsien de kriebel zeker is beginnen groeien. Voornamelijk ook omdat ik erg geïnteresseerd ben in de opbouw van de stalen of houten monsters van achtbanen. Ik ben nu 16 en wil later ook heel graag iets doen in deze sector. Dus ben ik begonnen met heel veel opzoeken en youtubefilmpjes kijken waardoor ik nu de pretparkkriebel toch wel sterk te pakken heb. Ik overlaad mijn ouders en broers nu al met inmens veel weetjes en info over attracties en parken ookal kan het hun geen bal schelen, maar op zich is dat niet altijd erg want zo heb ik mijn ouders kunnen overtuigen om Energylandia dit jaar te gaan bezoeken.

    Nu een nieuwe vraag: Heb je ooit eens tegen de regels rechtgestaan in een log flume of river rapids?
    Laatst gewijzigd door MonsterBro; 14-07-18 om 09:05.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •