X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 134

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: Forumspel: Heb jij of ben jij ooit ...

    Nee, ik durf namelijk (bijna) alles zeggen. Maar in de categorie waar jij op doelt, is bij mij Intamin opvallend over-vertegenwoordigd: Rita, Desert Race en wijlen Kanonen: te kort en / of te plat, Colossus (Thorpe) en Insane: te pijnlijk, al zou het me verbazen dat "iedereen hen wel goed vindt".

    Niet van Zwitserse makelij maar de de geprezen woodie in Fårup beviel me ook niet qua rit-comfort. Al kan dat aan m'n schaarse onderkledij (zwembroek) gelegen hebben.

    Ooit een abo gekocht voor de extra's en het eigenlijke thuis-park tijdens de geldigheidsperiode nooit bezocht? Als ultieme bonnen-man is m'n persoonlijk antwoord natuurlijk "Nee". Maar die van ons heeft nog geen voet binnen gezet in Hellendoorn, terwijl ze er vorig jaar een abo had. Het betrof immers een gezins-abo, de meerkost was kleiner dan de toegang tot wat Franse meuk, die ze hierdoor wel gratis kon bezoeken.
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 18-03-18 om 19:53.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •