Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
Oei, ofwel heb ik een oninteressante vraag gesteld ofwel zijn jullie het spelletje beu ... misschien eens wat nieuw leven inblazen?

Antwoord: Dit is mij helaas één keer overkomen, toen ik al aan de unief zat. Gelukkig heeft mijn proeflezer de bewuste passage tijdig onderschept en zijn de gevolgen dus beperkt gebleven. Maar een leuke ervaring was het niet Probleem was dat wetenschappelijke vakliteratuur vaak geblokkeerd zit achter paywalls, en dat ik pas later - tijdens het volgende academiejaar - ontdekt heb hoe je dit als student kan omzeilen.

Nieuwe vraag: Ben jij ooit onder groepsdruk in een attractie gestapt die je anders niet gedaan zou hebben?
If groepsdruk, means uw ouders/grootouders die je uitlachten omdat ik niet mee durfde in de Turbine ("die gaat niet overkop hoor"); dan ja. Wel toen ik klein was uiteraard. Nu ben ik meestal de eikel die de groepsdruk creëert in parken. (Maar eerlijk, de mensen die ik puush in een attractie zijn achteraf altijd wel blij. Overlangs met Taron gehad, een paar durfden niet, iets met een intimiderend launch geluid ofzo, maar achteraf nog een paar re-rides met diezelfden gedaan.

Oki; doki. Next:

Heb jij ooit je gezelschap zodanig al geïrriteerd met weetjes/facts over de attracties, terwijl ze er eigenlijk geen ene moer om geven?

(I know I did )