X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 44

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Planet Coaster] Wedstrijd 5

    Ik denk dat ik nog een wedstrijd of 5 ga uitzitten om dan eens te kijken of ik zelfs nog maar de laatste plaats waardig ben ;-)

  2. #2

    Re: [Planet Coaster] Wedstrijd 5

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Ik denk dat ik nog een wedstrijd of 5 ga uitzitten om dan eens te kijken of ik zelfs nog maar de laatste plaats waardig ben ;-)
    nah gewoon doen ben ik es van de laatste plaats verlost ;-) xD nene alle gekheid op een stokje, als ik zie naar mijn eerste creatie en de zaken die ik sindsdien maak... beste wat je kan doen is gewoon meedoen. Alle kritiek die je krijgt zijn lessen!

  3. #3

    Re: [Planet Coaster] Wedstrijd 5

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Ik denk dat ik nog een wedstrijd of 5 ga uitzitten om dan eens te kijken of ik zelfs nog maar de laatste plaats waardig ben ;-)
    Gewoon meedoen! Ik had nog nooit een groot project gemaakt in Planet Coaster en heb bij de vorige wedstrijd - totaal onverwacht - de derde plaats gehaald er kruipt wat tijd in, maar het is zo leuk om te doen en zoals Xarbero ook al zei: Alle kritiek zijn tips voor een volgend project. Je zal zien, je zal verwondert zijn wat je zelf al kan
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •