Uitslag is binnen! en zal één voor één onthuld worden volgende dagen

Ik heb werk ingeleverd ontvangen van:
-Belgiumcoasterfreak
-Joachim1107
-Nielsje
-Nathan

#4 Joachim 1107 "Blast Canyon"

Deze gertslauer Eurofighter gaat doorheen het wilde westen, heeft een 90° lifthill en een lancering.
Het is een zeer imposante achtbaan met veel grote inversies.


Layout 22/30

De layout opzich is een vrij mooie spaghetti aan track, de track zit mooi in elkaar gevlochten.
Helaas zijn echter sommige overgangen tussen de elementen vrij plots, en hadden wat vloeiender gemogen
Ook in het begin van het parcours lijkt de eerste bocht toch wat scherp te zijn, deze had iets ruimer mogen zijn.


Theming 18/30
De setting van de attractie in het wilde westen is best sfeervol.
De stationsgebouwen zijn echter wat eenvoudig in hun uitvoering, hier was toch iets meer mee mogelijk.
De wachtrij gaat eerst doorheen een steegje dar er vrij goed uitziet, maar gaat dan een vrij steile en hoge trap omhoog



Realisme 10/20
In de remsectie van de achtbaan laat de vrije doorgang toch een beetje de wensen over en rijden de karretjes dwars door een muurtje:


interactie met omgeving 12/20
Er zijn tijdens de rit toch wel wat interactieve momenten bij de lancering en de lifthill.


De baan is wel niet volledig vanuit het park zichtbaar, ik denk dat de gasten toch opzoek zullen moeten gaan naar de ingang.


totaal 64/100
Al bij al nog een mooie inzending, en ik ben benieuwd naar je volgende werken Joachim!

steamlink:
http://steamcommunity.com/sharedfile...?id=1350160572

De volgende deelnemers zitten allemaal al in de top 3!