Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
Nu jij er effectief geweest bent, kan je waarschijnlijk mijn vraag beantwoorden: Die kringwinkelstoelen lijken helemaal geen echte stoelen te zijn? Is dat inderdaad gewoon een soort decoratie? Originele omschrijving trouwens: is die stijl dan zo typisch voor een kringwinkel?
Je kon overal gewoon op zitten, en ik heb er ook mensen op zien zitten. Ik noemde het 'kringwinkelstoelen' omdat je in de kringwinkel ook een variatie hebt aan oude stoelen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
Ik meen me te herinneren dat er onlangs een zwaar ongeval gebeurd is op die kartbaan. Misschien zal dat wel een rol spelen in de beslissing houden/afbreken.
En er is inderdaad zo'n anderhalve maand geleden een zwaar ongeval geweest op de kartbaan, waarbij een 13-jarig meisje haar haren vastgeraakt zijn in de wielen van de kart met alle gevolgen van dien. De beslissing van Red Bull zou wel al van vorig jaar dateren, dus lang voor het ongeval.

Ik hoop dat ze de kartbaan afbreken en vervangen door iets anders (en geen gocarts zoals bij ons). Als je echt wilt karten, ga je wel naar een normale kartbaan (zoals ook al iemand eerder schreef). Maar omgekeerd is het wel een extra verdienste voor het park.