X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 6 van de 6

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: De investeringsstrategie van Compagnie des Alpes

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Interessant artikel. Ik ben nog vrij nieuw in de pretparkwereld, maar wil toch ook even mijn mening geven:

    Walibi Holland
    Volgens mij is er totaal niets mis met een park dat vooral op jongeren gericht is, maar ik vind wel dat ze dit de vorige jaren verkeerd aangepakt hebben door zo'n agressieve marketing te gebruiken. Ik heb ooit een artikel gelezen over souvenirs zoals drinkbekers in de vorm van een boksbeugel, T-shirts met het woord 'Fuck' erop .... belachelijk! Als jongere zou ik het zelfs beledigend vinden om met dat soort zaken geassocieerd te worden. Nee, er zijn meer dan genoeg andere en betere manieren om jongeren als doelpubliek aan te spreken. Een festivalthema met de sfeer zoals die op een groot muziekfestival hangt, dat is pas echt een goed idee
    Het zijn echt wel die dingen waar jongeren mee rondlopen, t-shirts met fuck, shit en dergelijke zijn bij de Nederlandse jeugd zeer normaal.

  2. #2

    Re: De investeringsstrategie van Compagnie des Alpes

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Het zijn echt wel die dingen waar jongeren mee rondlopen, t-shirts met fuck, shit en dergelijke zijn bij de Nederlandse jeugd zeer normaal.
    TBH, ook ik heb al kleding gekocht in WH... Een boxershort met Thrill op en een t-shirt met Get Real op. Ik vond die wel minder schreeuwerig en best plezant, maar feit is wel dat ze inderdaad verkocht worden aan de jeugd.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •