X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 240

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Je ziet die gebieden ook in het hoofd park, waar we al 25 jaar zitten te wachten op de Indiana Jones Darkride. Ik ben het echter wel met Disney eens dat de studio's veel harder nood hebben aan nieuwigheden, zodat dit eindelijk eens een volwaardig park wordt. Het zou me echter niets verbazen als ze na 2025 dan toch eens aan een attractie voor het hoofdpark gaan beginnen.
    Lang heb ik de mening gedeeld dat de studio's geen volwaardig park was. Tot iemand me erop wees dat dit park best compleet is. Er staan 2 degelijke achtbanen, er staat een dijk van een thrillride, er is een deftig showaanbod (zeker met de geweldige Mickey and the Magician) er is een unieke darkride en er zijn voldoende invulattracties. Een buffetrestaurant, een tafelbedieningsrestaurant, counterservice gelegenheden en tal van snackstands.
    Sterker nog, er staan in het Disneyland Park slechts 3 attracties meer dan in de Studio's (excluis meet and greets en walkthroughs).

    Ik vermoed dat we in de Studios gewoon 'het park' missen. Het is grotendeels een sfeerloze betonvlakte. En als je dit park altijd kan (en zult) vergelijken met het Disneyland Park dan is de strijd bij voorbaat verloren.
    Ook al staan er publieksfavorieten als Rock 'n Roller, Tower of Terror of Ratatouille.
    Ik vraag me namelijk af of, indien de Walt Disney Studios de 2nd gate van Movie Park Germany zou zijn, we dit park als 'onvolwaardig' zouden percipiëren. Ik denk het niet...

    Met deze uitbreiding gaan we volgens mij niet enkel een paar nieuwe unieke attracties krijgen, maar ook echt een park.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    De attracties komen bijna altijd later dan de films bij Disney, dus dat lijkt goed te passen.
    Klopt. Uitgerekend in onze Walt Disney Studios heeft Disney de stoere (maar foute) keuze gemaakt om films te integreren in attracties nog voor deze te zien waren in de bioscoop. Zo opende de Studios op 16 maart 2002 en toen werd in de Studio Tram Tour al uitgepakt met Dinotopia. Een reeks die pas in december 2002 op het scherm kwam. Hetzelfde geldt voor de film Reign of Fire die pas in augustus 2002 uitkwam in Frankrijk.

    Een foute gok van Disney, want geen van beiden bleek een succes. Onbegrijpelijk dus dat ze in 2005 aankondigden dat er een attractie rond de film Cars zou gebouwd worden (die film kwam pas een jaar later uit in 2006). Gelukkig bleek de gok van Disney toen iets solider.
    Laatst gewijzigd door T-Bô; 07-03-18 om 16:11.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •