X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 11 van de 12 EersteEerste ... 9101112 LaatsteLaatste
Resultaten 201 tot 220 van de 240
  1. #201

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Je kan een deel van de paarden van Buffalo Bill blijven bewonderen, ze gaan naar Puy du Fou.


  2. #202

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    De esplanade krijgt een permanente constructie ipv de tenten voor de bagagecontrole. Er werd een bouwaanvraag ingediend:

    Naam:     dlp1.jpg
Bekeken:  1474
Groote:   1,52 MB
    Naam:     dlp2.jpg
Bekeken:  1490
Groote:   1,13 MB
    Bron:Twitter

  3. #203

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    nouja.. het is beter dan tenten, maar kan nu niet echt zeggen dat er veel "magie" van deze concepten af springt :/

  4. #204

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Dan nog liever de tenten dan dit. Bij die tenten heb je altijd nog de hoop dat ze deze door iets Disney-waardig gaan vervangen, bij deze constructie weet je gewoon dat het er nooit van zal komen. Ik begrijp echt niet dat Disney nog altijd niet begrepen heeft dat dit resort in het midden van Europa ligt en dat dit een continent is met gemiddeld gezien meer kritisch ingestelde mensen dan in de VS of Japan.

  5. #205

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    We zijn niet de enige die er een wat saaie gaan hebben:
    Naam:     bag.jpg
Bekeken:  1307
Groote:   342,4 KB

    Natuurlijk zou het leuker zijn moesten we deze uit Anaheim krijgen:
    Naam:     bag_ana.jpg
Bekeken:  1406
Groote:   176,4 KB
    Of de net vernieuwde uit Tokyo:
    Naam:     bag tokyo.jpg
Bekeken:  1453
Groote:   232,4 KB

    Maar laat ons er voorlopig van uit gaan dat dit een versimpelde versie is, zonder veel theming, voor de bouwaanvraag...
    Laatst gewijzigd door Rein; 03-12-20 om 12:29.

  6. #206

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Eerlijk gezegd een gemiste kans in mijn ogen. met een paar decoraties had dit ding nog enigszins aantrekkelijk kunnen uitzien.
    da laatste keer dat ik er was waren de rijen aan de tentjes lang genoeg om klagende kinderen te horen. op dat moment denk je en de dag is nog maar pas begonnen.

    Hopelijk zeten ze er een paar bloembakken voor zodat er toch iets moois is. niet echt iets dat je hoort te denken van Europa's nr1 toeristische attractie.

  7. #207

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    We zijn niet de enige die er een wat saaie gaan hebben:
    Naam:     bag.jpg
Bekeken:  1307
Groote:   342,4 KB

    Natuurlijk zou het leuker zijn moesten we deze uit Anaheim krijgen:
    Naam:     bag_ana.jpg
Bekeken:  1406
Groote:   176,4 KB
    Of de net vernieuwde uit Tokyo:
    Naam:     bag tokyo.jpg
Bekeken:  1453
Groote:   232,4 KB

    Maar laat ons er voorlopig van uit gaan dat dit een versimpelde versie is, zonder veel theming, voor de bouwaanvraag...
    Goh.. Die laatste ziet er toch al pakken beter uit. Als het zo in Parijs zou komen, lijkt het me prima.

    Die van Anaheim vind ik ook nog wel ietwat van sfeer hebben.. en the Magic Kingdom.. Tsja.. Vond ik persoonlijk het meest sfeerloze Disneyland waar ik tot dusver ben geweest, maar zelfs die poorten zien er beter uit dan de versies in Parijs.

  8. #208

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Tijd voor wat uitbreiding!
    Door een publieke aangifte voor een EVE-buslijn kunnen we veel leren over de toekomstige plannen van het resort. Er is namelijk sprake van een uitbreiding van Disney Village, een nieuw hotel aan het centrale meer en een convention center:



    Overlay op een luchtfoto:
    Naam:     dlrp.jpg
Bekeken:  1056
Groote:   634,1 KB
    Bron

    Natuurlijk is er geen zekerheid over wanneer en of dit er gaat komen, maar het toont wel dat men nog steeds bezig is met deze plannen tot uitbreiding van het resort.


    Er is ook een beetje nieuws over het 3de park. Dit zou er normaal gezien moeten komen tegen 2036 en later dit jaar gaat men alvast beginnen met het "bouwen" van een berm. Deze zal 800 meter lang en tussen de 1,5 en 5 meter hoog worden en zich bevinden tegenover de partner hotels:
    Naam:     berm.jpg
Bekeken:  984
Groote:   202,4 KB
    Naam:     berm2.jpg
Bekeken:  965
Groote:   246,6 KB

    Bron: magnylehongre.fr

  9. #209

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Ik ben wel benieuwd of en hoe dat eventuele derde park voor voetgangers aangenaam verbonden zal worden met de andere twee. Ik neem aan dat de helft van dat aangeduid vak voor parking gereserveerd blijft? Het sluit er minder elegant aan op de thalys.

  10. #210

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Ik ben wel benieuwd of en hoe dat eventuele derde park voor voetgangers aangenaam verbonden zal worden met de andere twee. Ik neem aan dat de helft van dat aangeduid vak voor parking gereserveerd blijft? Het sluit er minder elegant aan op de thalys.
    Een optie om dat nog fatsoenlijk te doen sluiten ze volgens mij volledig uit door dat convention center. En het lijkt er op dat ze ook niet heel veel meer willen met de Village. Al kunnen ze voor zoiets wel nog prima de hoogte in werken. De citywalk van Osaka is ook klein, maar heeft meer te bieden dan onze village doordat het over 4 verdiepingen loopt.

  11. #211

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Ik ben wel benieuwd of en hoe dat eventuele derde park voor voetgangers aangenaam verbonden zal worden met de andere twee. Ik neem aan dat de helft van dat aangeduid vak voor parking gereserveerd blijft? Het sluit er minder elegant aan op de thalys.
    Het is nu ook al mogelijk om te voet naar de Partner Hotels te gaan via het pad dat de Disneyhotels verbindt, al is het laatste stukje langs de fietsweg natuurlijk minder magisch...
    Als men de ingang van het 3de park links bovenaan van het stuk grond voorziet lijkt het mij maar een kleine moeite om een verbinding te maken met de rest van de resort hotels. En is het niet echt verder dan naar de ingang van Hotel Santa Fe gaan. Toekomende Thalys-gasten maken volgens mij toch gebruik van de shuttle dienst.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Een optie om dat nog fatsoenlijk te doen sluiten ze volgens mij volledig uit door dat convention center.
    Het zou inderdaad logischer zijn om op de plaats van het convention center een 3de park te maken, dan liggen alle ingangen rond de hub. Maar je kan het ook positief bekijken: nu hebben ze meer plaats om een groter park te maken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    En het lijkt er op dat ze ook niet heel veel meer willen met de Village. Al kunnen ze voor zoiets wel nog prima de hoogte in werken. De citywalk van Osaka is ook klein, maar heeft meer te bieden dan onze village doordat het over 4 verdiepingen loopt.
    De Citywalk in Osaka is inderdaad een goede vergelijking met wat ze in Parijs hebben. Maar als ze naast een uitbreiding van Disney Village ook het huidige aanbod zouden aanpakken, kan dat nog beter worden

  12. #212

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Disneyland Parijs heeft net aangekondigd niet open te gaan op 2 april als eerder aangekondigd, een nieuwe datum voor een opening is nog niet gezegd.

    Ergens een logische keuze maar aan de andere kant vraag ik me af welk verlies parijs gaat boeken en de toekomstige investeringen niet in gedrang gaat komen.
    Laatst gewijzigd door nicooke; 12-03-21 om 13:57. Reden: Bijvulling informatie

  13. #213

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nicooke Bekijk Berichten
    Disneyland Parijs heeft net aangekondigd niet open te gaan op 2 april als eerder aangekondigd, een nieuwe datum voor een opening is nog niet gezegd.

    Ergens een logische keuze maar aan de andere kant vraag ik me af welk verlies parijs gaat boeken en de toekomstige investeringen niet in gedrang gaat komen.
    Eigenlijk is het geen logische keuze, het mag gewoon nog niet van de Franse regering. Er geldt nog steeds een in-/uitreis verbod en pretparken hebben nog geen akkoord om te openen.
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  14. #214

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    En het lijkt er op dat ze ook niet heel veel meer willen met de Village. Al kunnen ze voor zoiets wel nog prima de hoogte in werken. De citywalk van Osaka is ook klein, maar heeft meer te bieden dan onze village doordat het over 4 verdiepingen loopt.
    Iets meer informatie over de uitbreiding van Disney Village:
    https://outsidears.fr/2021/03/decouv...isney-village/

    In kort:
    Eerst zal het bestaande deel van Disney Village aangepakt worden: de gevels van de lange rij winkels krijgen elk een eigen identiteit zodat men meer het gevoel zoals in Disney Springs krijgt. Bestaande gebouwen zoals de bol van Planet Hollywood zouden aangepast worden.
    De McDonalds zal verplaatst worden en er komt een uitbreiding richting meer. Later volgt er nog een extra straat vanuit deze uitbreiding die verbinding maakt met 5 Guys en Vapiano.

    Naam:     dv.png
Bekeken:  832
Groote:   532,6 KB

  15. #215

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Ik vond Disney Village één van de lelijkste van degene die ik al bezocht had.
    De Disney Village in Orlando nu Disney Springs vond ik zeer knap.
    Zo zouden ze het beter in Parijs ook maken.

  16. #216

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Eerst dacht ik aan een april-grap, maar het blijkt niet zo te zijn. Outsidears komt met nog meer informatie over de mogelijke uitbreiding van Disney Village inclusief concept arts!

    Daaruit blijkt dat de lange rij winkels en restaurants aan de noord-kant een volledige transformatie zal ondergaan, enkel Annette blijft hetzelfde en Café Mickey zou Pizza Planet worden...
    Aan de overkant zullen eveneens alle façades aangepakt worden (behalve Starbucks, welke al in de nieuwe stijl is aangekleed) en verdwijnt de Planet Hollywood bol.
    Ook Rainforest Café lijkt te verdwijnen en vervangen te worden door Hard Rock Café, maar dit kan ook ter illustratie zijn. Earl of Sandwich blijft dan weer hetzelfde.

    In elk geval is er geen zekerheid wanneer we hier iets van gaan zien, laat staan of het ooit werkelijkheid zal worden, maar dit geeft wel de indruk dat er een duidelijk plan is voor de toekomst van Disney Village!

    Naam:     dv1.png
Bekeken:  687
Groote:   6,59 MB

    Naam:     dv2.jpg
Bekeken:  697
Groote:   163,7 KB

    Naam:     dv3.jpg
Bekeken:  675
Groote:   576,0 KB

    Naam:     dv4.jpg
Bekeken:  671
Groote:   604,6 KB

    Naam:     dv5.jpg
Bekeken:  756
Groote:   960,5 KB

    Naam:     dv6.jpg
Bekeken:  692
Groote:   1,35 MB

    Meer informatie in het artikel op Outsidears

  17. #217

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Gaan we er in jouw ogen dan sterk op vooruit?

  18. #218

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Gaan we er in jouw ogen dan sterk op vooruit?
    Het ziet er in elk geval veel gezelliger uit dan wat het nu is!

  19. #219

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    In mijn Ogen is er toch een verbetering ten opzichte van het huidige. Nu helaas niet de grote canonnen op gebied ven thema (urban jong life) dat ze hadden kunnen gebruiken. maar gezien dit een meer commerciële ruimte is binnen hun grondgebied kan het er me door.

  20. #220

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Wel spijtig dat de planet Hollywoodbol ga verdwijnen want was toch een kenmerk Disney village.
    Wat gaat er eigenlijk gebeuren met de gebouwen van de buffalo bill show? Een nieuwe show daar of voorgoed gedaan met shows daar?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •