X

Privacy Statement (GDPR)

Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team

Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 12 van de 12 EersteEerste ... 2101112
Resultaten 221 tot 226 van de 226

Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nicooke Bekijk Berichten
    Wel spijtig dat de planet Hollywoodbol ga verdwijnen want was toch een kenmerk Disney village.
    Blijkbaar gaat hij nog niet snel verdwijnen, momenteel brengen ze een (broodnodige) nieuwe laag verf aan:

Naam:     hollywood.jpg
Bekeken:  432
Groote:   432,1 KB
    Bron

Dat vind ik goed nieuws, want die bol vind ik ook wel een soort iconisch kenmerk van de Disney Village. En hoewel de Village als geheel misschien niet geslaagd is, zou die bij een vernieuwing wat mij betreft gerust behouden mogen blijven.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Dat vind ik goed nieuws, want die bol vind ik ook wel een soort iconisch kenmerk van de Disney Village. En hoewel de Village als geheel misschien niet geslaagd is, zou die bij een vernieuwing wat mij betreft gerust behouden mogen blijven.
    Inderdaad.. Die bol past goed en geeft sfeer. Daar waar de rest van de village eerder eenheidsworst is.

Magisch nieuws! Het Disneyland Park, het Walt Disney Studios Park, Disney's Newport Bay Club en Disney Village gaan weer open op 17 juni.

Laat je dromen weer uitkomen en geniet van onze iconische attracties en Disney Figuren! Natuurlijk is er ook nieuwe magie te beleven: nieuwe Selfie Spots en verrassingsoptredens met de Disney Figuren, de nieuwe beleving Cars ROAD TRIP en de opening van Disney’s Hotel New York – The Art of Marvel op 21 juni 2021. ?

Bron: Disneyland Parijs

Het eerste stukje gerenoveerde kasteel is zichtbaar.

Naam:     kasteel.jpg
Bekeken:  166
Groote:   329,0 KB

Ik zie niet waarvoor ze hier experten restoratie nodig hadden. Was Parijs niet aan het stoefen met het mest complete renovatie volgens de technieken van de oude monumenten?

Ik hoop ten zeerste dat het nog niet af is anders is dit toch een plastieken gevel die gebuisd is.

Forum Rechten