X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 240

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Sinds gisteren weten we het, the Walt Disney Company neemt het park in Parijs over na een mooi percentage van 97% van de aandelen!
    Ons uitgebreid artikel hierover: Klik hier!

    Ik zet nog even de geruchten op een rij:

    Disneyland Park
    - Indiana Jones Adventure
    - Rapid River in Frontierland

    Walt Disney Studios
    - Algemene makeover qua aankleding
    - Toy Story Midway Mania
    - Soarin'
    - Marvel gebied op de plaats van Backlot:
    * Omvorming Tower of Terror naar Guardians of the Galaxy
    * Marvel Stuntshow in Cinemagique
    * Omvorming Armageddon
    * Spiderman Rock 'n' Roller
    * Nieuwe E-ticket Avengers
    - Verwijderen of upgraden Studio Tramtour

    Andere mogelijkheden:
    - Star Wars Land
    - Cars Land
    - Pandora
    - Frozenland

    De geruchten voor de Walt Disney Studios zijn zelfs sterk tot hoogstwaarschijnlijk.
    Soarin' zou ondertussen niet zo'n ideale attractie meer zijn gezien de Flying Theaters uit de grond komen als paddenstoelen in Europa (met Voletarium als juweeltje). Toy Story Midway Mania zegt mij persoonlijk niet veel, maar het zou een top attractie worden qua bezoekers + ideaal in Toy Story Playland. Marvel daarentegen zie ik graag komen, plus het iets wat oudere publiek in de parken zeker ook. The Walt Disney Studios moet van achter de schermen bij films gaan naar de films beleven, met de nodige sensatie.
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  2. #2

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Fantastisch nieuws! Misschien raakt DLP na 25 jaar nu eindelijk uit het slop.

    Zowel de rapid als de Indiana Jones attractie zie ik zeer graag komen in het Disneyland park. Zelfs de frozen darkride lijkt me wel wat. Wat mij persoonlijk ook zeer sterk aanspreekt zijn de kwalitatieve musicals die Disney in Amerika in haar parken brengt (Aladdin, Frozen, Beauty and the Beast). Maar ik vrees dat de meertaligheid van dlp ervoor zal zorgen dat dat niet meteen echt zijn ingang gaat vinden en het zal blijven bij de sing-along shows die we in het Chaparral theatre zien.

    ED92 deelde zonet trouwens op hun facebook pagina volgende toekenning van bouwvergunning. Het gaat over nieuwe backstage accommodaties voor de parade. De beschrijving noemt "een locatie waar 400 personen samen kunnen vertrekken voor de parade". Deze ligging, verderaf van de parkgrens, doet mij vermoeden dat ze het gebied naast It's a small world, achter het doorsteekpad tussen Fantasyland en Discoveryland misschien willen gaan ontwikkelen als park (het stuk groen rechts op de foto)? Zou een uitstekende locatie zijn voor een New Fantasyland uitbreiding!



    Voor de WDS hoop ik in de eerste plaats eerder op toevoegingen dan de omvormingen van bv. ToT en RnR. Liever eerst wat extra attracties erbij! Het lijkt mij vrij waarschijnlijk dat de Studio Tramtour gaat verdwijnen. In de Amerikaanse parken hebben ze dat intussen ook gedaan. Het parcours van de attractie perkt ook elke uitbreidingsmogelijkheid van het park in door zijn onhandige ligging. Ofwel dat ze hem helemaal verplaatsen. Een Cars Land krijgen zou echt fenomenaal zijn, en zeer goed passen in de WDS! Midway Mania is echt helemaal niet aan mij besteed maar dat is persoonlijke voorkeur. Nooit gesnapt waarom mensen daarvoor uren in de rij willen staan. Maar he, het is een publiekstrekker, dus ze mogen hem van mij best bouwen, als het maar niet de enige toevoeging wordt!

    Star Wars land lijkt mij echt niet nodig, als ze de naam Discoveryland veranderen is het al zo goed als dat. Neen, liever meer verscheidenheid in het IP dat in de parken gebruikt wordt!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •