Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
Van zowel rapid, splash mountain als een indiana jones darkride zijn er al dan niet fanmade overlays die tonen waar de attracties in het park zou kunnen passen.

Naam:     grizzlyriverrun-blueprint.jpg
Bekeken:  1518
Groote:   224,9 KB

Een Rapid River zou achter het Frontierland treinstation en het nu in verbouwing zijnde Chaparral-theater kunnen komen.


Naam:     splashmountain-blueprintgoogle.jpg
Bekeken:  1517
Groote:   334,7 KB
De inplanting van Splash mountain zou eveneens op die plek kunnen komen, maar dan moeten ze gaan schuiven met wat er nu staat.

Naam:     img_2121.width-900.jpg
Bekeken:  1545
Groote:   211,4 KB
De Indiana Jones Darkride scheen ooit gepland te zijn naast de Indiana Jones Coaster en dat lapje grond is nog steeds beschikbaar.

Dat het klimaat in Parijs geen waterattracties toelaat lijkt me gewoon het perspraatje om vooral niet toe te geven dat ze er gewoon het geld niet in willen investeren. Disney gooit tijdens de wintermaanden sowieso enkele attracties dicht om te besparen: een wilde waterattractie moet een natte droom zijn voor die strategie: die kan je tenminste met duidelijke argumenten dichtgooien.

Ik verwacht eigenlijk een splash mountain-equivalent in het nieuwe Frozen-gedeelte van de studios. Als er al een waterattractie naar Disney komt zie ik die niet voor 2030 komen. Met zoveel nieuwigheden voor het Studios park, mogen we volgens mij al blij zijn als er één of twee attracties naar Disneyland komen.
Vergeet Mickey and Minnie runaway railway niet in Fantasyland als nieuwe attractie