X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 194

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Plopsaland De Panne] 2018 - Nieuws en geruchten

    Heeft er ondertussen iemand eigenlijk nog iets gehoord over de renovatie van 'de Boomstammetjes' en de nieuwe attracties in die indoorhal?

  2. #2

    Re: [Plopsaland De Panne] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DT Bekijk Berichten
    Heeft er ondertussen iemand eigenlijk nog iets gehoord over de renovatie van 'de Boomstammetjes' en de nieuwe attracties in die indoorhal?
    Ik dacht dat de renovatie van de Boomstammetjes deze winter zou volgen, zodat deze volgend jaar weer straalt tegen het nieuwe seizoen. Meer info kan je hier vinden.

    Over de nieuwe attracties in de indoorhal is nog niets bekend, behalve dat het een darkride en een achtbaan zouden worden.

  3. #3

    Re: [Plopsaland De Panne] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Ik dacht dat de renovatie van de Boomstammetjes deze winter zou volgen, zodat deze volgend jaar weer straalt tegen het nieuwe seizoen. Meer info kan je hier vinden.

    Over de nieuwe attracties in de indoorhal is nog niets bekend, behalve dat het een darkride en een achtbaan zouden worden.
    Ja, het is net daarom dat ik al aan het wachten ben op de eerste concept arts of communicatie over het nieuwe thema en de vernieuwing van 'de Boomstammetjes' en de nieuwe attracties in de nieuwe indoorhal. Als er binnenkort al gestart wordt met de bouw van deze attracties en de ombouwen van 'de Boomstammetjes', zou daar toch ook wel al iets over gecommuniceerd mogen worden?

  4. #4

    Re: [Plopsaland De Panne] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DT Bekijk Berichten
    Ja, het is net daarom dat ik al aan het wachten ben op de eerste concept arts of communicatie over het nieuwe thema en de vernieuwing van 'de Boomstammetjes' en de nieuwe attracties in de nieuwe indoorhal. Als er binnenkort al gestart wordt met de bouw van deze attracties en de ombouwen van 'de Boomstammetjes', zou daar toch ook wel al iets over gecommuniceerd mogen worden?
    Ik denk dat dit nog even op zich zal laten wachten, maar na de zomer zullen we wellicht wel een update krijgen.

  5. #5

    Re: [Plopsaland De Panne] 2018 - Nieuws en geruchten

    En van Maurer hebben ze ook een baan geërfd, Holly's Wilde Fahrt in Holiday Park is volgens mij geopend het jaar voor het park verkocht werd, niet?
    Dus het kan Maurer, Vekoma of Intamin zijn. Hopelijk ben ik fout, maar ik zie eerder een Vekoma of Maurer komen dan een Intamin. En ergens ook wel blij, want als ze beslissen om een Intamin te plaatsen dan zal het budget om de attractie af te werken pas na een paar jaar beschikbaar zijn...

    Nu zie ik ze in De Panne wel een Vekoma Space Wrap of Bermuda Blitz zetten. Het past in het rijtje van Anubis, is niet te duur, heeft geen te hoge capaciteit, is relatief compact te maken en daar hebben ze reeds 2 banen van in de groep staan (en ze hadden de oudste nog werkende baan van het bedrijf ook in hun bezit). Daarnaast zou het ook nog een unieke baan zijn voor West-Europa en een mooi tegenbod tov de geplande banen in Wavre en Lichtaart.
    Laatst gewijzigd door Michielsken; 20-08-18 om 20:44.

  6. #6

    Re: [Plopsaland De Panne] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    En van Maurer hebben ze ook een baan geërfd, Holly's Wilde Fahrt in Holiday Park is volgens mij geopend het jaar voor het park verkocht werd, niet?
    Dus het kan Maurer, Vekoma of Intamin zijn. Hopelijk ben ik fout, maar ik zie eerder een Vekoma of Maurer komen dan een Intamin. En ergens ook wel blij, want als ze beslissen om een Intamin te plaatsen dan zal het budget om de attractie af te werken pas na een paar jaar beschikbaar zijn...

    Nu zie ik ze in De Panne wel een Vekoma Space Wrap zetten. Het past in het rijtje van Anubis, is niet te duur, heeft geen te hoge capaciteit, is relatief compact te maken en daar hebben ze reeds 2 banen van in de groep staan (en ze hadden de oudste nog werkende baan van het bedrijf ook in hun bezit). Daarnaast zou het ook nog een unieke baan zijn voor West-Europa.
    De Mauer hebben ze buiten gezwierd

  7. #7

    Re: [Plopsaland De Panne] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    De Mauer hebben ze buiten gezwierd
    I know, maar ze hebben die baan wel geërfd. Er staat nergens (volgens de geruchten ) dat ze die baan nu nog hebben staan he

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •