Mijn mening is ongeveer totaal het omgekeerde van wat Nathan zegt. Deze baan heeft mij aangenaam verrast toen ik hem deze zomer deed. Ik kende het gevoel niet van een wagentje dat vrij door een goot rijdt ipv vast op een rail, en ik moet zeggen dat ik toch wel schrok wanneer we volledig verticaal gingen. Ik vind het een uniek ding en zou het heel jammer vinden als hij zou verdwijnen. Dus optie 1 of 2 zou ik het liefste zien, al zal dat waarschijnlijk niet gebeuren. Het moet geen exacte kopie zijn, de lay-out mag gerust anders, zolang dat er nog maar van die verticale stukken in zitten is het goed. En dat ze hem maar eens heel mooi themen ook dan. Wat de wachtrij betreft: ik vind die eigenlijk zo slecht niet. Al kan dat wel liggen aan het feit dat het mijn eerste rit was. Je hebt een mooi zicht op bepaalde stukken goot van de baan vind ik en ik heb daar het meest van de tijd naar gekeken. Echt veel is er verder niet te beleven inderdaad, maar ik vind wel dat hij in een mooie omgeving staat, je zit er tussen de bomen en het is er rustig. En het is overdekt. Ik stond daar eerlijk gezegd liever dan in de rij van Baron. Voor zover ik het nog weet tenminste, met nog maar 1 bezoek op de teller.