X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 99

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Seizoen 18-19

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    - Houdini ligt er slechter dan ooit bij: voorgevel staat letterlijk op instorten,
    Overdrijf je nu niet een beetje?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Je mag mij wijs maken wat je wil, voor mij is het kristal klaar dat het gewoon een kwestie is van NIET WILLEN. Amen.
    Amen zeggen na je eigen post is het forumequivalent van je eigen Facebookstatus liken .

  2. #2

    Re: Seizoen 18-19

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Overdrijf je nu niet een beetje?
    Naam:     9B854527-0861-4DB2-A17A-75295C4E2D91.jpg
Bekeken:  4694
Groote:   20,5 KB

    ... én bij mijn daaropvolgende bezoek kon je duidelijk zien dat de luifel lichtjes scheef stond, en was er hier en daar zwarte tape aangebracht. Een stabiele constructie heeft dit volgens mij niet nodig. En zijn we al vergeten dat de glazen luifel zelf al JAREN half afgebroken is, om niet te vergeten dat het “slot” die aan de balkon hangt ook al eens naar beneden kwam?

    Amen zeggen na mijn post is het enige dat je uit mijn post begrepen hebt? Spijtig ... Ik schrijf alleen wat ik zie en wat ik weet, met respect voor ieders mening. Voor mijn part schrijf ik “god has spoken”, what. ever. Ik ben een forumlid met een mening gelijk ieder ander. En ik plaats mezelf heus niet hoger dan gelijk wie anders, FYI.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •