slecht onderhoud ??
Alvast bedankt voor u commentaar maar ik zou u graag eens het onderhoud zien doen. klein beetje respect naar den mensen toe.

Zoals er al eens gezegd is. Bellewaerde gaat vooruit en dat een attractie eens een panne heeft is volgens mij niet erg.


alles op zijn tijd. Een Baby loopt ook niet in 1 2 3
CDA zal wel komen maar je moet nu ook geen wonderen verwachten.

Ik denk dat je eerst een goeie basis moet hebben voordat je er muren kan opzetten daar zal bellewaerde nu wel aan bezig zijn. zorgen dat ze goeie basis hebben. Jammer dat niemand dat kan zien maar daar zit nu het addertje. Jullie oordelen allemaal op wat je ziet of denkt te zien.

Boomerang : 1984 draait nog uitstekend
Niagara : 1991 draait uitstekend
volador : van de 7 op onze mooie aarde draaien er momenteel nog 2 waarvan 1 3/4 stil staat en spreek ik niet die van bellewaerde
River splash : ook zo een oud parade beest maar is nog operatief
keverbaan : oudste achtbaan naar mijn weten in belgië draait nog perfect
jungle mission en leeuw en tijger trein 1 van de oudste attracties nog steeds aanwezig

Zo kan ik doorgaan. Als jij dat slecht onderhoud noemt mmmm

beugel die afgebonden is omdat stukken niet beschikbaar zijn door leverancier is dat slecht onderhoud ? denk het niet das een teken dat het onderhoud personeel het heeft gemerkt heeft.

Is nu geen aanval naar u toe maar probeer u anders uit te drukken kwa onderhoud want je weet ten eerste al niet waar je over spreekt.

Ik zou dit bv nooit over men lippen krijgen dat een attractie slecht onderhouden is dit al gewoon uit respect voor het onderhoudspersoneel. ( Mensen die smorgens vroeg al bezig zijn om jullie een veilige rit te geven) maarja das zo een stukje dat je vergeet in jouw dag.