Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
Ik vind het wel leuk dat ze zo vaak van film veranderen, er zijn veel parken die veel langer bij hun films blijven. Voor een 4D-cinema die 12 jaar geleden opende vind ik het wel knap dat dit al de zevende film is. (Plus twee Halloween-films en een winterfilm is dit al de tiende). Turtle Vision niet meegerekend (2010 - 2014) heeft geen enkele film daar langer dan drie jaar gedraaid. Leuk voor mensen die jaarlijks het park bezoeken dat het niet bij elk bezoek dezelfde film is.
Akkoord, toch vind ik die films vaak voorbijgestreefd. Ik ben zelf al geen filmfanaat toucours, maar kan me moeilijk inbeelden dat gezinnen hiervoor naar Bellewaerde gaan.

Wel inderdaad respect dat ze zo vaak veranderen. Die film en die bewegingen+effecten (doen ze dat nog altijd?), moeten toch terug op elkaar afgestemd worden. Verder hoop ik wel dit jaar dat ze nog wat verbeteringen, renovaties of thematisering uitvoeren, anders is de VR wel krachtiger in BJL. Hun kleinere attracties zoals hun Tea Cups, Peter Pan, Piratenboot, El Toro, ... moeten ze ook zien bij te houden en dat is toch iets wat ik de laatste jaren mis.