Jammer hoe vlug misverstanden hier ontstaan, een voorbeeld:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boomieboy Bekijk Berichten
volador : van de 7 op onze mooie aarde draaien er momenteel nog 2 waarvan 1 3/4 stil staat en spreek ik niet die van bellewaerde
En daarna komt deze reactie:
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
Ik vind het wel straf dat je eerst pleit dat we weinig benul hebben van hoe het machine-onderhoud in Bellewaerde mooi in orde is, terwijl je dan wel een park duizenden kilometers van huis (en ik neem aan- waar je nog nooit geweest bent) ervan beschuldigt hun onderhoud niet zo goed te doen als in Bellewaerde.
Of hoe er hier in dit topic zeer vaak dingen gelezen worden die er gewoon niet staan...

Boomieboy is naar mijn mening terecht trots op het feit dat BWP de nog enige goed werkende "Volador" heeft. Iets dat onmogelijk lijkt zonder degelijk technisch onderhoud. Hij spreekt zich echter nergens uit over de oorzaak van slecht of niet meer functioneren bij de 6 andere toestellen.

Ik kan mij trouwens ook voorstellen dat geleerd wordt uit de problemen bij elkaars toestel en dat er wel contact is hierover. Daarvoor hoef je het park niet effectief te bezoeken. Hoe dan ook gaan onderhoudsmedewerkers er meer vanaf weten dan bezoekers.

Ps: ik vind BWP persoonlijk geen leuk park, maar dit heeft gewoon met de algemene keuzes te maken en hun doelgroep waar ik niet toe behoor.