X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 99

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #23

    Re: [Bellewaerde] Toekomstspeculaties

    Ik ben wel enthousiast over het attractietype. Zulke spinning rapids leveren naar mijn mening het soort doldwaze rit waar je graag nog eens voor instapt. Het feit dat ze hier voor een uitgebreide versie met twee liften kiezen is ook mooi meegenomen. Waterattracties doen het doorgaans goed bij families en dit is er eentje die behoorlijk vinnig uit de hoek kan komen en daardoor ook nog wel zijn waarde heeft bij bezoekers die iets meer adrenaline zoeken.

    Het is spijtig dat het park zijn thrill-segment blijft verwaarlozen en weinig inzet op indoor attracties, maar ik vind dit wél een leuke toevoeging. Het enige waar ik mij een beetje zorgen over maak is de thematische uitwerking van de nieuwe attractie. Het zijn hoge en weinig elegante constructies. Dat los je niet op met enkele western-geveltjes.

    Naam:     BA_Western_I_N_02_20.jpg
Bekeken:  2402
Groote:   3,47 MB

    Naam:     Bellewaerde waterattractie.png
Bekeken:  2097
Groote:   392,6 KB
    Laatst gewijzigd door Pretparkfreak7; 16-03-22 om 15:11. Reden: Beeldmateriaal ingevoegd

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •