X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 48 van de 48
  1. #41

    Re: Modelbouw Looping Star

    Tussendoor even iets anders. Een deel van de trein is klaar voor de eerste schilderwerken.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen  

  2. #42

    Re: Modelbouw Looping Star

    Mijn complimenten, ziet er moeilijk uit om zoiets kleins en gedetailleerds te maken! Hoeveel werk kruipt daarin? En uit wat voor materiaal is die trein eigenlijk gemaakt?
    Once you sit back, you never go back.

  3. #43

    Re: Modelbouw Looping Star

    zeer mooi werk.. ik vermoed 3D-printer ? Hoe krijg je daar zo'n karretje uit ?

  4. #44

    Re: Modelbouw Looping Star

    De onderdelen werden afzonderlijk getekend op pc met 3d-software en vervolgens geprint in PLA met een 3D-printer. Van de baan zelf werden bepaalde onderdelen zoals de box van de looping eveens geprint. Maar het overgrote deel is vooral knip en plakwerk.

  5. #45

    Re: Modelbouw Looping Star

    Zeer knap werk. Ga je nog projecten doen ?

  6. #46

    Re: Modelbouw Looping Star

    Even de trein al eens geplaatst weliswaar (voorlopig) zonder wielstellen maar wel al in de originele Bobbejaanland kleuren.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen  

  7. #47

    Re: Modelbouw Looping Star

    Werkelijk prachtig!

  8. #48

    Re: Modelbouw Looping Star

    Toch echt wel een uniek project. Het is knap om zo een ding in een spel na te bouwen.. maar dit is echt vakmanschap. Ik kijk al uit naar het eindresultaat. Spannend!

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •