X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 46

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Parkgids-bingo: hoever zit jij?

    Mijn percentage is niet echt hoog, maar dat hoeft ook niet per se. Ik heb eerder een persoonlijke bingo in de zin dat sommige parken mij niet interesseren om te bezoeken, terwijl andere juist heel erg

    Vandaar kom ik "slechts" op een 33%.
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  2. #2

    Re: Parkgids-bingo: hoever zit jij?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GriffonofNemesis Bekijk Berichten
    Mijn percentage is niet echt hoog, maar dat hoeft ook niet per se. Ik heb eerder een persoonlijke bingo in de zin dat sommige parken mij niet interesseren om te bezoeken, terwijl andere juist heel erg
    Ach.. het is leuk om eens te kijken, en 33% is niet slecht. Ik ben het verder wel met je eens. Van de parken die ik nog niet gedaan heb zijn er weinigen die me nog interesseren. Allicht zal ik ze ooit wel mee pakken maar er zijn genoeg andere parken die me meer interesseren.

    Desalniettemin zal ik dankzij RF toch weer een aantal parkjes komen seizoen erbij kunnen noemen. Maar als ze een trip doen naar parken waar ik nog niet geweest ben: Tsja, dan kan ik moeilijk thuis blijven

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •