Ik ben zaterdag in de Efteling en ik hoop echt op een ritje bob, het is wegens al die technische problemen al ellenlang geleden dat ik er nog eens een ritje kon op maken!

Ik snap niet goed wat het probleem is met dat dwarrelpleinrestaurant. Dat plein is zo leeg en onaantrekkelijk. Waarom plaats de Efteling daar zelf niet eens een karaktervol restaurant? Polle's Keuken zit op sluitingstijd steeds vol, als je belt om te reserveren ben je er meestal aan voor de moeite! Veel gasten hebben dus blijkbaar echt wel zin om 's avonds nog in het park te tafelen. Een restaurant net aan de uitgang is dan toch ideaal? Hoewel la place wel fijne dingen voorschotelt, zal dat restaurant niet zo Eftelings aangekleed zijn, wat jammer is.

Die augmented reality ga ik zaterdag ook eens uitproberen. EftelWesley postte er al een video van. Die draken hebben wat weg van de Terzielers uit de Harry Potterfilms. Niet echt Eftelings, en al helemaal niet passend bij het Reizenrijk dat je vanuit de verrekijker ziet. Kan wel een fijne gimmick zijn, moesten ze er ten minste toepasselijke figuren invoegen.