X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 5 van de 5
  1. #1

    Het complimententopic!

    Tijd om nog eens een topic van het oude forum in ere te herstellen! (Toen was het K-Tof zijn idee, denk ik)
    De bedoeling is dus dat je in dit topic een persoonlijk compliment geeft aan parken die iets goeds hebben gedaan. Ik zal alvast beginnen:

    *Ik geef Walibi Belgium een compliment omdat ze destijds zo veel moeite in het redden van de Turbine gestoken hebben, terwijl ze hem net zo goed hadden kunnen slopen. Nu hebben we een achtbaan die uniek is in Europa (denk ik) en het is nog eens een hele leuke ook!

    *De Efteling krijgt eveneens een compliment omdat ze, tegen hun algemene reputatie in, nu toch overwegen om een echt grote achtbaan te bouwen. Maar dan moeten ze zich wel aan die belofte houden natuurlijk.

    *En tot slot nog een compliment voor Europapark en Holiday Park. Beide parken hebben bewezen dat het - ondanks een strenge wetgeving - zeker mogelijk is om een goed invalidenbeleid te voeren. Het loont echt wel de moeite om op de website van beide parken de invalidengidsen te lezen, ik vind dat ze het uitstekend gedaan hebben!

    En dan ben ik nu benieuwd naar jullie positivisme
    Once you sit back, you never go back.

  2. #2

    Re: Het complimententopic!

    Aha, hier heb ik wel even tijd voor.

    Walibi krijgt een compliment, met de durf die ze tonen met het communiceren van hun meerjarenplan. Het is gewaagd en de verwachtingen liggen direct hoog. Nu hopen dat het allemaal lukt zoals ze willen. (+ De Turbine renoveren inderdaad, goeien bal. Mijn eerste overkop achtbaan opnieuw kunnen beleven is echt 'vree wijs'. )

    Phantasialand om hun ondernemingszin. Denk dat ik hier niet echt veel over moet doorgaan aangezien iedereen wel doorheeft wat ik hier mee bedoel zeker?

    Tot slot (jaja), Bobbejaanland. Om toch een sterk Halloween event neer te zetten. Het moet gezegd als ze iets positiefs doen.
    Je vois la vie en des biscuits.

  3. #3

    Re: Het complimententopic!

    Ik wil toch ook een complimentje geven aan Bobbejaanland, want mijn (enige) bezoek dit jaar is zeer goed bevallen eigenlijk. Indiana River en Revolution blijven toppertjes, El Paso vind ik ook nog een geweldig toffe darkride... Ze laten vaak steken vallen, maar in vergelijking met de vorige jaren merk ik wel vooruitgang. Hopelijk zet dit zich goed door volgende jaren!

  4. #4

    Re: Het complimententopic!

    Plopsaland DP dat als enige van de 'Grote 4' in België open houdt tussen Halloween en Nieuwjaar. Hopelijk springt Walibi binnen één of twee jaar ook op die trein.

  5. #5

    Re: Het complimententopic!

    Hierbij oprechte complimentjes aan:

    - Walibi Belgium: om Vertigo aangedurfd te hebben.
    - Toverland: om in de recente pretparkgeschiedenis een nieuw (rendabel) pretpark te hebben opgestart en te blijven groeien.
    - Bobbejaanland: om ... mjah nevermind
    Alweerrrr een winnaarrrrr

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •