X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 8 van de 29 EersteEerste ... 67891018 ... LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 160 van de 592

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Simon42 Bekijk Berichten
    Zolang ze dat herthematiseren maar niet aankondigen als de nieuwigheid van 2018 is het wel ok Hopelijk blijft het hier niet bij en wordt 2018 het jaar van het in-ere-herstellen van het park.
    Bwa, ik denk dat vooral de VR-upgrade van Dreamcatcher als nieuwigheid zal gepresenteerd worden... En mede daarbij zie ik een nieuwe themazone rijzen die wellicht ook als nieuw wordt aangekondigd.

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Bwa, ik denk dat vooral de VR-upgrade van Dreamcatcher als nieuwigheid zal gepresenteerd worden... En mede daarbij zie ik een nieuwe themazone rijzen die wellicht ook als nieuw wordt aangekondigd.
    Ik vermoed ook een nieuwe show in de zomervakantie. Tegenwoordig kan de consument wel makkelijk doorzien of iets nieuw is of niet. Zeker in Bobbejaanland.

  3. #3

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Hoe zit het eigenlijk nu met Mount Mara? Ik dacht dat het contract met Samsung maar voor een beperkte periode was en nu ze toch met de dreamcatcher in zee gaan met VR denk ik dat Mount Mara zal verdwijnen? Of zit ik nu totaal verkeerd te beredeneren...?

  4. #4

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yorben Bekijk Berichten
    Hoe zit het eigenlijk nu met Mount Mara? Ik dacht dat het contract met Samsung maar voor een beperkte periode was en nu ze toch met de dreamcatcher in zee gaan met VR denk ik dat Mount Mara zal verdwijnen? Of zit ik nu totaal verkeerd te beredeneren...?
    Eerlijk gezegd hoop ik stiekem dat ze de Revolution terug naar zijn oude staat brengen, maar daar heb ik weinig vertrouwen in aangezien dat ze een hele extra wachtrij hebben aangelegd voor Mount Mara. Ik denk dus dat Mount Mara gewoon zal blijven en dat Dreamcatcher ook voorzien gaat worden van VR-brillen. Over dat contract heb ik geen enkel idee, sorry .

  5. #5

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Facebook bericht deze ochtend:


  6. #6

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waliboy Bekijk Berichten
    Facebook bericht deze ochtend:

    'De Vliegerkes van Bobbejaanland' Toen die wel nog een parksymbool was.

  7. #7

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Nu ook een concept-art van de 'nieuwe' Dreamcatcher. Ik ben onder de indruk in die zin dat ik de verandering niet van die grootte had voorzien!

    Thema zone/achtbaan: Wild West, adelaren (en dromenvangers)
    Thema VR: Waan jezelf een moedige adelaar die de grootste stormen trotseert in mysterieuze landschappen!

    Laatst gewijzigd door yelle8; 24-01-18 om 17:24.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  8. #8

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Hmmm ... Eerst zien hoor, op zih een mooi concept, maar ik ben toch benieuwd naar hoe het effectief gaat uitgevoerd worden ...

  9. #9

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ik vind het er ook best knap uitzien!

  10. #10

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Dat Bobbejaanland me ook op de positieve manier kan verrassen, is bij deze nog eens bevestigd. Het ziet er echt goed uit!
    Hopelijk wordt het even goed uitgevoerd als op de tekeningen, zetten ze eindelijk poortjes in het station, pakken ze de wachtrij aan, laten ze mensen zelf kiezen of ze de achtbaan met of zonder VR-bril willen doen, laten ze de achtbaan altijd met twee treinen rijden en zetten ze er genoeg personeel bij zodat de capaciteit niet te hard naar de zak is. We kunnen alleen maar hopen...
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  11. #11

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Als je de funky kleuren in de lucht wegdenkt geloof ik niet dat de vernieuwing veel meer om het lijf gaat hebben als de switch van 'Dizz' naar Naga Bay. De kleuren van de baan blijven hetzelfde, de wachtrij verliest zijn tenten en er komt wat andere deco voor in de plaats. Wat ze er mee gaan doen sluit wat mij betreft ook minder goed aan bij de sfeervolle aztekige decoratie op het pleintje bij Aztec express. Qua stijl vind ik het wel een beetje aansluiten op die oplapwerken aan de bootjesglijbaan.

    Mijn buikgevoel zegt me dat dit een losse flodder wordt die achteraf bekeken eerder negatief dan positief zal uitpakken.

  12. #12

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Bwa, ik heb er wel vertrouwen in en zoals Nathan zegt, hebben ze mij ook op een positieve manier verrast. Ik hoop (maar geloof het wel) dat ze geleerd hebben van de pijnpunten bij MM, waardoor ze hier vlotter kunnen werken. Ze zullen ook minder capaciteit verliezen, want iedereen zal hier een bril (kunnen) krijgen.

    Ook qua ontwerp ziet het eruit alsof het mooi aansluit op de glijbaan. Alleen jammer dat Kinderland niet mee gewijzigd zal worden. De Aztec Express lijkt me wel ook nog wat kleine wijzigingen te krijgen, zodat het geheel een mooi vernieuwd themadeel zal worden.

    Wat ik me wel afvraag... Vorige jaren werd alles pas heel last minute aangekondigd, maar dit jaar toch relatief vroeg. Willen ze transparanter worden dit jaar? Of krijgen we nog een grote verrassing te wachten voor het nieuwe seizoen aanbreekt?

  13. #13

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Heeft iem. al weet welke coasters in Tusenfryd en Bonbon VR krijgen? Ik heb me al anderhalve maand de pløris gesurfd!

  14. #14

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Heeft iem. al weet welke coasters in Tusenfryd en Bonbon VR krijgen? Ik heb me al anderhalve maand de pløris gesurfd!
    Ik zal je alvast half uit je lijden verlossen: voor BonBon-Land wordt het Viktor Vandorm, de custom Zierer Tivoli, die VR krijgt. Dat staat op Parkerlebnis te lezen. De naam wordt Den Hemmelige Verden. De VR zou ook interactief worden: je moet je hoofd bewegen om dingen te verzamelen. Zoiets vind je ook al in Europa-Park, bij de Paddington-film op Alpenexpress.

  15. #15

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    De concept-art heeft wel iets. Al doet die filter ook veel. Zoals andere al melden zal de baan gewoon dezelfde kleur behouden. Maar die Naga Bay make-over kon me ook wel bekoren, dus zie ik dit wel zitten. Leuk dat er de laatste jaren geïnvesteerd wordt in onderhoud. Al missen natuurlijk die nieuwe grote toevoeging...
    Over de VR toevoeging blijf ik wel sceptisch. Andere parken laten zien dat dat qua capaciteit echt wel nadelig is. En Bobbejaanland kennende zullen we die pas tegen de (na)middag kunnen bezoeken.
    It doesn't need to go faster, higher and longer. The total experience that's important!

  16. #16

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Hahahahahaha. Komaan zeg.

    Walibi komt de komende jaren af met een paar nieuwe achtbanen en een hoop flatrides. Wat doet Bobbejaanland, bestaande attracties opwaarderen en vervolgens als 'nieuw' verkopen. Hoe kan je dat nu als team bedenken daar. Ik snap het echt niet meer.

    Sorry dat ik vergelijk, maar het is nu eenmaal wel de realiteit. Vraag me oprecht af hoe lang ze dit nog gaan volhouden.
    Je vois la vie en des biscuits.

  17. #17

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Dat ze nood hebben aan nieuwe dingen, ga ik zeker niet tegenspreken. Maar ze verkopen niets als nieuw, ik zag nergens in hun aankondiging Nieuwe achtbaan met VR of nieuwe glijbaan....

    Wat ik wel positief vind is dat ze in een periode dat ze niks nieuw krijgen investeren in een opwaardering, iets waar heel dit forum ook al jaren over roept.

  18. #18

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Dat ze nood hebben aan nieuwe dingen, ga ik zeker niet tegenspreken. Maar ze verkopen niets als nieuw, ik zag nergens in hun aankondiging Nieuwe achtbaan met VR of nieuwe glijbaan....

    Wat ik wel positief vind is dat ze in een periode dat ze niks nieuw krijgen investeren in een opwaardering, iets waar heel dit forum ook al jaren over roept.
    En daar sluit ik me bij aan. Veel mensen lopen maar te roepen dat Bobbejaanland dit niet mag aankondigen als nieuwe attracties, maar dat doen ze ook helemaal nergens. Ze spreken telkens over een vernieuwing. Akkoord dat Bobbejaanland nood heeft aan nieuwe attracties, maar er moet daar heel wat opknapwerk gebeuren ook.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  19. #19

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ik vind het gewoon niet oké hoe ze daar redeneren?

    + toegegeven, echt promoten als 'nieuw' in de letterlijke zin doen ze niet. Maar zoals bij Mount Mara, doen ze mijn insziens ook niet echt veel moeite om het als een toevoeging (extraatje, whatever) te beschrijven. (https://www.bobbejaanland.be/blog-ni...ng-met-samsung - 2 zinnetjes gaan over het feit dat het de Revolution is.)

    Ik vind dat dit 'goedkope' (nuja goedkoop) zoethoudertjes zijn om toch maar 'innoverend' en 'investerend' over te komen naar de buitenwereld? (Los van het al dan niet nieuwe karakter van de attractie.)

    Voor ik hier verzuurd of als hater overkom (als dat nog niet te laat is), ik ben blij met de retheming van de glijbaan en het station van dreamcatcher en van naga bay etc. Ben gewoon erg teleurgesteld dat ze dit telkens veel te groots opblazen voor wat het is (en dat dit wrss het enige nieuwe gaat zijn voor komende seizoen, face it).

    Had ik liever dat ze niks deden? Nou, ik had liever dat ze dreamcatcher wat meer thematiseerden (station en rond de baan, wachtrij) en dat zonder VR. Naga Bay vond ik een mooie aanzet, maar daar is niet alles uitgehaald wat er kon uitgehaald worden. Maar alsjeblieft, stop met die VR...
    Je vois la vie en des biscuits.

  20. #20

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ik vind dat elk geld dat nog in Dreamcatcher word gestoken gewoon weggegooid geld.

    Met uitzondering van de afbraakkosten van die tipi's.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •