X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 3 van de 30 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 582
  1. #41

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    En aan de wachtrij die er telkens weer staat te zien is die baan ook nog één van de populairste attracties van het park. Of is de capaciteit ervan gewoon zo slecht?

  2. #42

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    1. Oei dat eerste idee moet ik toch even de wereld uit helpen. Santa Maria -de eyecatcher bij de entree- werd gesloopt in 2007. etc...
    Ik besluit hieruit: Neen, Bobbejaanland heeft géén 10-jarenplan.
    2. Die voetbalvergelijking gaat niet op etc...
    3. Op zich is dat ook een juiste vaststelling. Er staan al véél achtbanen in dat park. De laatste achtbaan die ze hebben bijgezet heeft volgens mij geen drastische stijging in bezoekersaantallen veroorzaakt. Waarom zou je je dan in godsnaam een tweede keer aan dezelfde steen stoten? etc
    Wat ze bij de afweging van het aantal coasters uit het oog hebben verloren is dat er in bobbejaanland geen enkele coaster staat die boven de middelmaat uitschiet. Dus daar is wel degelijk nood aan.
    Dat besef ik ook, maar je haalt geen publiciteit door een enquête te organiseren. En het heeft geen zin om de resultaten gewoon naast je neer te leggen:
    Spijtig hè ...
    1) Wie weet waren er in BJL dan een aantal mensen compleet van de kaart als Walibi hun 10-jaren plan voorstelde dat ze ineens wakker geschoten zijn . Zo van:
    Fase 1 : we gaan die mailinglist eindelijk eens gebruiken , we bouwen een nieuwe inkom tesamen met die nieuwe attractie (dikke aanrader vind ik ! ) ik ben een héle slechte photoshopper maar zoiets zou ik wel zien zitten , ook qua locatie! veen slimmer gelegen aan parking en park zijde!


    Fase2
    Dan kan je die archi-lelijke witte zaal met bijhorende stokoude toiletten (achter de dan oude kassas) platgooien en vernieuwen.. Tesamen met daar een kleinere inkom voor bedrijven, de 4D zaal om in de winter te verhuren (theatergezelschappen, try outs weet ik veel wat).
    Fase3
    Kan je combineren met The LAke House en de vernieuwde zaal achter de kassa, richt er een professionele keuken in! 'richten op bedrijven' dat doen tegenwoordig toch alle parken ?
    Een vrije val, of nog liever indoor launch toren op wat nu het inkomplein is: terug een eye-catcher aan straatkant.
    Kinderland attracties er allemaal uitgooien en ... jammer voor de nostalgie ... allemaal vernieuwen .

    Dromer hè ikke ;-) .

    2) De voetbal vergelijken gaat nét wel op vind ik. Net wat je zegt: er zijn zullen altijd mensen zijn die voor het andere kiezen, maar het overgrote deel gaat wel 'stemmen' op wat jij wil .
    3) Juiste vaststelling . Maar toch voor iets kiezen dat iedereen thuis evengoed kan ervaren ? not that smart is my opinion. Maar vanop de zijlijn (en achteraf!) is wel erg makkelijk . De publiciteit is niet persé nodig denk ik . Ik denk dat je de fans moet warm houden om nóg een extra jaar op iets nieuws te laten wachten . De sporadische bezoekers komen toch, ook zonder nieuwe attractie . Schade beperken?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vbgenechten Bekijk Berichten
    En aan de wachtrij die er telkens weer staat te zien is die baan ook nog één van de populairste attracties van het park. Of is de capaciteit ervan gewoon zo slecht?
    De manier van aanschuiven is een probleem bij die attractie . Gelukkig hebben ze dan revolution gekozen voor hun Mount Mara ;-) . Beeld u in dat ze dreamcatcher hadden genomen voor hun brillen . Maar een aanpassing van wachtrij dringt zich daar wel op ... poortjes per bakje is toch wel echt een must om de snelheid te verhogen . en er is plaats genoeg om dat te doen vind ik .
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    BJL krijgt eindelijk een (top)coaster. Ik verwacht iets dat toch indrukwekkender is dan Anubis en wellicht met een trein ipv aparte karren. Ze hebben in Lichtaart al genoeg coasters met aparte karren. Bovendien zijn Trek & Rush ook betreind. Elk jaar denk ik "Nu heb ik m'n laatste BJL-abo gekocht". Ik ruik al een reden om m'n huidig abo eind 2018 te verlengen. Licht in deze duistere tijden.
    Aparte karretjes worden voornamelijk gekozen voor de geringe geluidsproductie . Maar als ze de achtbaan tussen de Caves en de Hamer zetten ... lijkt me dat niet van toepassing.

  3. #43

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vbgenechten Bekijk Berichten
    En aan de wachtrij die er telkens weer staat te zien is die baan ook nog één van de populairste attracties van het park. Of is de capaciteit ervan gewoon zo slecht?
    De capaciteit wordt gewoon naar beneden gehaald door verschillende factoren:
    - Slechte inrichting in het station. Iedereen moet zijn zak in een bak gooien aan de andere kant van het station, wat al langer duurt. Er zijn geen poortjes waardoor ook pas na een tijdje opvalt wanneer er lege plekken in de trein zijn.
    - Niet iedereen doet zijn riempje al los wanneer de trein in de blockbrakes staan. Zie plakaat dat aan het stationsgebouw hangt. Wanneer de trein dan daadwerkelijk stil staat moeten operatoren bij vele mensen nog helpen om dat riempje los te krijgen.
    - De kettinglift gaat ontzettend traag, waardoor de capaciteit ook niet zo hoog is.
    - Het beleid dat soms wordt gevoerd waardoor er pas een extra trein op mag om 12u. Dit zorgt voor vertragingen: rangeren, wissel in gang zetten, testritjes, warmrijden. Op die manier kunnen de operatoren de opgelopen wachttijd niet meer goed maken doorheen de dag.
    - De achtbaan is nu eenmaal populair. Het is zo'n achtbaan waar echt iedereen inkruipt. Tieners, volwassenen, kinderen, ... zelfs oma en opa met hun kleinkind.

    Op Facebook staat vandaag een foto van een technieker die de Dreamcatcher controleert. We kunnen dus zeker zijn dat de achtbaan ook nog in 2018 zijn rondjes draait!

  4. #44

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Inmiddels staat de kalender ook online.

    Het is simpel dit jaar:
    Alle openingsdagen open tot 17u in de maanden maart, april, mei en juni.
    Alle dagen open tot 18u in de zomervakantie.
    In september in de weekends open tot 18u en op vrijdag tot 17u.

    De openingstijden voor de maanden oktober en november zijn nog niet bekend.
    Het lijkt me ook nog dat de openingstijden nog gaan wijzigen doorheen het jaar. 1 mei en hemelvaart zijn toch meestal drukke vakantiedagen. Andere jaren was het park ook open tot 18u op die dagen als ik me niet vergis.

  5. #45

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    In 2018 zal Bobbejaanland Dreamcatcher helaas niet afbreken, maar ombouwen tot VR-coaster. Daarnaast zal ook het station opgeknapt worden (hopelijk eindelijk voorsorteerpoortjes).

    Bron: Looopings


    Oh God Bobbejaanland, wat ben je toch allemaal aan het doen...?
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  6. #46

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    In 2018 zal Bobbejaanland Dreamcatcher helaas niet afbreken, maar ombouwen tot VR-coaster. Daarnaast zal ook het station opgeknapt worden (hopelijk eindelijk voorsorteerpoortjes).

    Bron: Looopings


    Oh God Bobbejaanland, wat ben je toch allemaal aan het doen...?


    Why, god, why! Oké, Dreamcatcher is nu wel by far de saaiste achtbaan die het park rijk is, maar ook diegene waar de wachtrij de slechtste doorstroming heeft. Why? Dus eerst in 2016 Revo aanpassen en nu in 2018 dit? Ik zie een tendens hier: Walibi opent een nieuwe attractie -> Bobbejaanland introduceert VR op een achtbaan. Dus binnen een paar jaar op elke attractie VR ?

    Ben benieuwd waar dit naartoe gaat.

  7. #47

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Dit kan toch niet waar zijn. Waarom in godsnaam zou je dit doen. Oh wacht, ze hebben natuurlijk nog 75 brillen van Revolution liggen die ze niet meer gebruiken...

  8. #48

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    nieuw in 2019....fast-pass voor de Mount Mara en de Dreamcatcher......

  9. #49

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Belgiumcoasterfreak Bekijk Berichten
    Why?
    Simpel, weinig kosten aan verbonden en ze kunnen er mee uitpakken als "nieuw". Classic Bobbejaanland dit.

  10. #50

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Allé hup, weer wat lange wachtrijen erbij. Ik dacht dat Bobbejaanland graag opschepte met het feit dat die er nauwelijks waren daar? Waarom doen ze dan toch zoiets? Oké, weinig kosten om te implementeren maar de romslomp dat het met zich meebrengt, wellicht extra personeel daar... De kost zal lager liggen dan een nieuwe attractie maar ondertussen zal de truc minder goed werken want mensen weten al wat het is dankzij Mount Mara. En zelfs als ze positief zijn erover, gaan ze niet zeggen: "Ja we gaan naar Bobbejaanland want ze hebben het bij nog een achtbaan gedaan!" Echt jammer...
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  11. #51

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Waar zijn die daar in Lichtaart eigenlijk mee bezig? Blijkbaar lijkt men daar niks te leren uit vroegere feiten.
    Waar de wachtrijen bij Revolution best wel vooruit gingen, werden de wachttijden door de omvorming naar Revolution/Mount Mara opeens
    verschrikkelijk lang... Je moet daar maar eens instaan in putje zomer...

    Nu gaan we nog eens hetzelfde doen met een andere, misschien wel beetje saaie maar toch nog altijd vrij populaire, attractie??
    Wat het jaar daarop? VR-brillen uitdelen aan de ingang zodat je je in een park kan wanen in met wel een verstandig beleid??

  12. #52

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Kunnen ze evengoed zo’n virtual reality bril op je gezicht gooien bij het binnenkomen van het park, dan kunnen ze doen alsof je in een proper, net en up to date park loopt.

  13. #53

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Opent het park niet op één april?

  14. #54

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Zucht!
    Wedden dat de attractie pas opengaat tegen twaalven. Op het moment dat ze met voldoende personeel zijn om met twee treinen te werken...
    It doesn't need to go faster, higher and longer. The total experience that's important!

  15. #55

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Opent het park niet op één april?
    Helaas, 31 maart... Ik had er ook al aan gedacht
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  16. #56

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    In 2018 zal Bobbejaanland Dreamcatcher helaas niet afbreken, maar ombouwen tot VR-coaster. Daarnaast zal ook het station opgeknapt worden (hopelijk eindelijk voorsorteerpoortjes).

    Bron: Looopings


    Oh God Bobbejaanland, wat ben je toch allemaal aan het doen...?
    Ik hoop dat dit een grap je van loooping? Want die wachtrij gaat nual niet vooruit en waar gaan ze die 2de wachtrij zetten?

  17. #57

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    BLJ is niet de enige die een (vergiftigd) geschenk krijgt van een Spanjaard:



    Bron: http://parquesreunidos.com/wp-conten...esentation.pdf

    Ik probeer even uit te vlooien om welke coaster-gevallen in Bonbon en Tusenfryd het gaat. Beide parken stan op onze planning voor komende zomer.

    In dit zelfde bron-bestand quasi bevestiging van een Skydragster-achtig ding in Mirabilandia (zie gerelateerd topic http://board.pretparken.be/showthrea...et-motocoaster)

  18. #58

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    PR draagt zijn naam als 'slechtste parkengroep ooit' natuurlijk graag hoog in het vaandel...

    Allicht word de inhoud van het filmpje beslist naargelang de uitkomst van de recente enquette en mogen we in Dreamcatcher een virtuele 'achtbaan met raketstart' verwachten.

  19. #59

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    BLJ is niet de enige die een (vergiftigd) geschenk krijgt van een Spanjaard:



    Bron: http://parquesreunidos.com/wp-conten...esentation.pdf

    Ik probeer even uit te vlooien om welke coaster-gevallen in Bonbon en Tusenfryd het gaat. Beide parken stan op onze planning voor komende zomer.

    In dit zelfde bron-bestand quasi bevestiging van een Skydragster-achtig ding in Mirabilandia (zie gerelateerd topic http://board.pretparken.be/showthrea...et-motocoaster)
    Lijkt op de Sky Dragster inderdaad, maar ook wel op de moderne Steeple Chase.

  20. #60

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuske83 Bekijk Berichten
    Ik hoop dat dit een grap je van loooping? Want die wachtrij gaat nual niet vooruit en waar gaan ze die 2de wachtrij zetten?
    Wie spreekt er over een tweede wachtrij? Ik veronderstel dat je dan bedoelt zoals bij Revolution, met of zonder VR. Voorlopig is er niets over geweten, maar het zou me niet verwonderen als ze je geen keuze laten en je verplicht bent de achtbaan met VR te doen.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •