X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 10 van de 29 EersteEerste ... 8910111220 ... LaatsteLaatste
Resultaten 181 tot 200 van de 592

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Zozo; die sculptering ziet er lekker duurzaam uit... :^)

    Zag net op de facebook van BBJ dat er trouwens net als de MM en de Revo, er aparte wachtrijen zullen zijn en je dus kunt kiezen voor al dan niet VR.

    Schattig hoe BBJ dat op facebook ook telkens verdedigt als hun 'monument'. Als je een attractie lekker oud laat worden en verloederen krijgt hij automatisch een 'monument' status daar. Easy peasy.
    Laatst gewijzigd door Joran; 29-01-18 om 18:01.
    Je vois la vie en des biscuits.

  2. #2
    borisvdd
    Guest

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten

    Schattig hoe BBJ dat op facebook ook telkens verdedigt als hun 'monument'. Als je een attractie lekker oud laat worden en verloederen krijgt hij automatisch een 'monument' status daar. Easy peasy.
    Ze speelden iets te vaak Planet Coaster.

  3. #3

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    "Het verloop van het station wordt aangepast", eindelijk poortjes per bakje? Dat zou al een verzuchting zijn voor de capaciteit!
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  4. #4

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Maar de helft van de trein voorzien voor VR's? Dus moet er helemaal niet met een aparte trein gedraaid worden voor VR en niet VR. Ik verwacht dat ze de openingsprocedure van Dreamcatcher dus ook niet gaan aanpassen, en de dag ingaan met één trein. Dat word dus als je de klassieke Dreamcatcher wil doen een dubbel zo trage rij...

  5. #5

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Maar de helft van de trein voorzien voor VR's? Dus moet er helemaal niet met een aparte trein gedraaid worden voor VR en niet VR. Ik verwacht dat ze de openingsprocedure van Dreamcatcher dus ook niet gaan aanpassen, en de dag ingaan met één trein. Dat word dus als je de klassieke Dreamcatcher wil doen een dubbel zo trage rij...
    Ik mag hopen dat ze meteen starten met twee treinen. Tenzij dat ze beslissen om de VR wachtrij pas tegen de middag te openen op het moment dat ze met twee treinen gaan rijden...
    It doesn't need to go faster, higher and longer. The total experience that's important!

  6. #6

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    wat een aangepaste werkkledij?, veiligheidsschoenen?, valbeveiliging? en linkshandig werken op een ladder met een bedrade machine én een hand over de dakrand?...Zeker dat dit niet in één of ander Oostblokland is ? Volgens mij een prachtige foto voor de opleidingen veiligheidscoördinator en aanverwanten.

  7. #7

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    linkshandig werken
    Misschien is die man ook gewoon linkshandig, dan kan je moeilijk verwachten dat hij het rechts doet he Maar idd veiligheid van dat bouwbedrijf is zeker niet in orde.

  8. #8

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Wrijf verdikke toch eens die roest eerst eens weg voor je er gaat over sculpturen.... Als je zo te werk gaat bijt de roest zich na een jaar al door die bekleding heen. Is alsof je een deken smijt over een zetel vol schimmel...

  9. #9

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ik ben eens benieuwd of ze die resem, aangeslage indianen langst de oevers laten staan... Dat was daar precies een vertoning van oude indianen die zich etaleerden voor toevallige passanten.

    Hopelijk halen ze toch nog eens de hoge druk boven om de baan te kuisen, kijk maar eens naar die foto hoe bruin die ziet met die eerste bocht naar de lifthill.

  10. #10

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ik hoop echt oprecht dat ze met 2 treinen gaan rijden. De capaciteit lag al zo drastisch laag, laat staan met zo'n VR erop.
    Laatst gewijzigd door yelle8; 29-01-18 om 22:37. Reden: taalfoutje

  11. 29-01-18, 21:56

    Reden
    NVT (niet flauw doen he mannen en anders uitroeptekentje gebruiken)

  12. 29-01-18, 22:31

    Reden
    NVT (niet flauw doen he mannen en anders uitroeptekentje gebruiken)

  13. #13

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ik ben eens benieuwd aan welke andere attractie we die indianententen mogen zien opduiken. Voorlopig gok ik op Bob Express of aan het plein aan de uitgang van de IR.

  14. #14

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Ik ben eens benieuwd aan welke andere attractie we die indianententen mogen zien opduiken. Voorlopig gok ik op Bob Express of aan het plein aan de uitgang van de IR.
    Ik heb het antwoord uit de communicatiedienst via Facebook kunnen halen. De tenten worden definitief verwijderd uit het park.
    Toch handig, Facebook :-D

  15. #15

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Hmm, verwarrend inderdaad. Denk dat we het pas zullen zien als het park weer open gaat zeker? Of als BBJ beslist om nog meer foto's te delen uiteraard.
    Je vois la vie en des biscuits.

  16. #16

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Hartelijk dank!, p.

  17. #17

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    @bobby_turbo: ik had inderdaad de info gehaald uit de Facebookreacties, maar ik hoopte ook dat het anders zou zijn (zoals je ook beschreef). Laten we inderdaad hopen dat iedereen gewoon kan kiezen om de bril op te zetten en je geen aparte wachtrij hebt. Ik vond het op gewone dagen al best lang aanschuiven daar, en ik vrees dat het met een dubbele wachtrij een complete ramp zal worden.

  18. #18
    borisvdd
    Guest

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    We hoeven op niet veel te hopen... als je al ziet dat de roestvlekken aan het station niet eens onder handen genomen worden, dan weet je heus zelf ook wel dat er ook qua onderhoud aan de baan zelf bitter weinig zal gebeuren. Een vlotter omhoog takelen van het treintje bvb zou al veel helpen.
    Maar nog eens... het blijft BJL natuurlijk. Behalve de fans schudt iedereen eens met zijn hoofd en geeft er zijn geld niet meer uit.

  19. #19

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Een vlotter omhoog takelen van het treintje bvb zou al veel helpen.
    Ik denk dat dat vooral te maken heeft voor wanneer er twee treinen op de baan staan zodat de trein niet zo snel terug in de remmen staat, want anders moet die daar lang wachten. Maar met voorsorteerpoortjes zou het instappen dan weer vlotter moeten gaan waardoor je inderdaad een punt hebt.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  20. #20

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Ik denk dat dat vooral te maken heeft voor wanneer er twee treinen op de baan staan zodat de trein niet zo snel terug in de remmen staat, want anders moet die daar lang wachten. Maar met voorsorteerpoortjes zou het instappen dan weer vlotter moeten gaan waardoor je inderdaad een punt hebt.
    Dat de ketting zo traag loopt heeft ook te maken met onderhoud, er wordt dan minder kracht gezet op de ketting waardoor deze langer zou meegaan, dit was in de tijd van de looping star ook het geval.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •