Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
Que?

My god, BBJ. You never fail to surprise us hé. Zeer zwakzinnig besluit om de voorshows te schrappen. Achja, we konden het wel al zien aankomen vanaf het gebouwd werd eigenlijk al...
Dat ik mijn reactie getypt had voordat de jouwe in dit topic stond waarin je zegt dat de lift niet meer in de wachtrij zit. Het is toch niet omdat ze de voorshow met de acteur schrappen dat ze de lift eruit moeten halen, die lift draagt toch bij tot het idee dat je echt in grotten zit dus vind ik niet onbelangrijk... Bij een madhouse heb je ook een voorshow zonder dat er een acteur aan te pas komt, waarom zou dat met deze lift niet lukken

Maar eerlijk, ik vind al die commentaar er toch ook een beetje over. Akkoord dat het spijtig is, en die lift en zo zie ik ze liefst toch weer in de wachtrij krijgen, maar deze veranderingen hebben wel als effect dat je nu veel sneller in de attractie kan (omdat je dus niet moet wachten tot er genoeg volk voor de voorshows is) én dat de attractie vaker open is. Nu kunnen ze hem de hele dag openhouden terwijl hij anders vaak lang gesloten bleef. Dan was er geklaag dat hij zo weinig open was, nu doen ze daar iets aan, en 't is weer niet goed.

Ik hoop dat deze wijzigingen het gewenste effect hebben en dan was dit denk ik zeker geen slechte zet.