X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 592

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #7

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Bobbejaanland is inmiddels in winterslaap dus de speculaties over 2018 kunnen beginnen. Het viel me op dat het park op hun facebookpagina geheimzinnig reageert over vragen naar 2018: voeren ze daadwerkelijk iets in hun schild (groot/klein?) of is het gewoon om niet 'niks' te moeten zeggen?



    Persoonlijk verwacht ik niet meteen dat ze met iets groots gaan komen, want dan was er al eerder over gecommuniceerd en over gehyped lijkt me. Ik verwacht eerder een nieuwe show ofzo. Niets verwacht ik ook niet meteen, want dan zijn die antwoorden achteraf 'teleurstellend' voor die personen die die vraag stelden.

    Er zijn zoveel geruchten dat Dreamcatcher het niet meer lang gaat trekken dus misschien in 2019 wel een nieuwe grote achtbaan? Ik zie dat ook niet meer lang uitblijven na Movie Park Germany en Slagharen. Maar wat denken jullie?
    De geruchten over dreamcatcher zijn klinklare onzin . Er is niets aan die baan .
    Ik verwacht volgend seizoen een prachtige speeltuin , aangezien die van vorig jaar zo'n denderend succes was ;-) . Van heinde-en-verre kwamen mensen voor de speeltuin!
    Dus de MACK Launch Coaster zal voor het jaar nadien zijn (beetje vijgen na pasen imo; niks unieks meer aan) , als je de parkroddels mag geloven toch... maarja diezelfde roddels voorspellen ook het einde van dreamcatcher.

    @Boris t'is goed hoor . We snappen het al .

    Over de Facebook berichten kunnen we duidelijk zijn naar mijn mening : Als 't spectaculairste wat je gaat doen in een jaar Cowboytown vieren is of de host zijn voor een event georganiseerd door iemand anders ... Stel ik voor gewoon te zwijgen . Dan maak je je niet hopeloos belachelijk tegenover de andere parken .
    Laatst gewijzigd door chupacalabra; 19-11-17 om 07:04.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •